جشن تولد لاکچری بهنام بانی / کیک چندطبقه با اشعار فارسی! + عکس

بهنام بانی در اینستاگرام با انتتشار عکسی جشن تولد لاکجری 36 سالگی اش نوشت: کنسرت تولّد سی و شش سالگی از بهترین خاطرات کنسرتی من که سالها آرزو‌ داشتم تو‌ روز تولدم کنار هم خاطره بسازیم و با حضور و‌انرژیتون این آرزو خاطره شد. ممنونم از همه تبریک ها،پیام ها،پست و‌ استوریها و‌ هدایای زیباتون که یه دنیا ارزش داره واسه من»

جشن تولد لاکچری بهنام بانی / کیک چندطبقه با اشعار فارسی

جشن تولد لاکچری بهنام بانی / کیک چندطبقه با اشعار فارسی! + عکس

بیوگرافی بهنام بانی

بهنام بانی متولد ۱۱ مهر ۱۳۶۶ در دامغان ، خواننده و آهنگساز است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی عمران از دانشگاه شاهرود است که یک خواهر بزرگتر از خود دارد و فاصله سنی با مادرش ۱۹ سال است. من خوانندگی را با خواندن قرآن در سن ۸ سالگی سر صف مدرسه شروع کردم از آن زمان همیشه آرزوی خواندن تو من بود که بتونم یه جورایی بزرگترین کنسرت را بزارم. ولی از ۱۴ – ۱۵ سالگی بود که تصمیم گرفتم آرزویم را عملی کنم.

آهنگ عاشقتم بهنام بانی

اولین آهنگ آقای بانی که باعث معروف شدن او شد آهنگ علاقه خاص بود ولی در عین حال آهنگ من یه دیونم با استقبال بیشتری مواجه شد. آهنگ عاشقم نیز باعث تثبیت جایگاه وی در بازار موسیقی ایران شد.

مدل سبیل بهنام بانی

دقیقا عروسی خواهرم بود که من بهره برداری از سبیل کردم. این پیشنهاد از طرف یکی از دوستانم که ابتدا با مخالفت شدید خانوادم مواجه شد ولی خودم با این نوع از استایل خیلی حالم می کنم و دوستش دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا