جشن تولد لاکچری دختر شاهرخ استخری در ترکیه / لباس مجلسی کوتاه همسر آقای بازیگر! + عکس

جشن تولد دختر شاهرخ استخری در ترکیه برگزار شد. پناه استخری امسال 10 ساله شد. لباس مجلسی همسر و  دختران این بازیگر بایکدیگر ست بودند و لباس کوتاه مجلسی آبی رنگ آنها مورد توجه قرار گرفته است. پناه و نبات استخری فرزندان شاهرخ استخری هستند. پناه دختر اول شاهرخ استخری در سال ۱۳۹۲ به دنیا آمد.

جشن تولد دختر شاهرخ استخری در ترکیه

جشن تولد دختر شاهرخ استخری در ترکیه

جشن تولد دختر شاهرخ استخری در ترکیه

ماجرای ازدواج سپیده بزمی پور و شاهرخ استخری

شاهرخ استخری متاهل است و سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری است. این دو در سال ۱۳۹۰ با یکدیگر ازدواج کردند. مراسم ازدواج شاهرخ استخری با سپیده بزمی پور در تهران برگزار شد و برای اینکه بسیاری از اقوام همسرش در بلژیک زندگی می کردند این زوج جوان تصمیم گرفتند جشن عروسی شان را در شهر بروکسل نیز برگزار کنند و حاصل ازدواج آنها دو دختر به نام های پناه و نبات است.

ماجرای ازدواج سپیده بزمی پور و شاهرخ استخری

شاهرخ استخری در یکی از مصاحبه های خود گفته است: بزرگترین نقطه ضعفم در حال حاضر دخترم «پناه» است. آینده و اتفاقاتی که ممکن است برای او بیفتد، باعث ترس و نگرانی من است. همه تلاشم این است که همه چیز برای او به خوبی فراهم باشد. نبات استخری دختر دوم شاهرخ استخری و سپیده بزمی پور در آبان ماه ۱۳۹۷ به دنیا آمد و خانواده ۳ نفره استخری رابه یک خانواده گرم ۴ نفره تبدیل کرد.

مهارت زبان انگلیسی همسر شاهرخ استخری

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری به ۳ زبان زنده دنیا مسلط است. امیر بزمی پور پدر سپیده بزمی پور است که وی یکی از بهترین نقاشان رنگ روغن است و مستند ساز معروف ایرانی است که اکنون با مادر سپیده در بلژیک زندگی می کند. همچنین سپیده یک برادر بزرگتر از خودش به اسم سعید دارد.

تحصیلات سپیده بزمی پور علاوه بر مترجمی زبان انگلیسی لیسانس حسابداری از دانشگاه بروکسل بلژیک است که وی در سن ۲۲ سالگی موفق به اخذ مدرک کارشناسی حسابداری شد.

5 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا