جشن تولد پولداترین گربه جهان سوژه شد! / دیزاین و کادوهای لاکچری! + عکس

کارل لاگرفلد یکی از طراحان برجسته مد در جهان بود که  سه سال پیش در سن ۸۵ سالگی بر اثر سرطان پانکراس جان خودش را از دست داد. پس از مرگ او که پولش از برج صد طبقه بالا می‌رفت و بخشی از ثروتش را برای گربه اش به ارث گذاشت. حالا گربه اش یعنی شوپت لاگرفلد جشن تولد ۱۲ سالگی اش را لاکچری برگزار کرده است.

جشن تولد پولداترین گربه جهان سوژه شد

جشن تولد پولداترین گربه جهان سوژه شد

جشن تولد پولداترین گربه جهان سوژه شد

ازدواج با گربه!

پس از مرگ کارل لاگرفلد شایعه‌ای شروع شد: او ثروت خود و بخش زیادی از وسایل خود را به گربه بیرمنش، شوپت، سپرده است. در این میان آدم‌های زیادی که زندگی کارل و شوپت محبوب‌اش را دنبال می‌کردند، نگران از حال و احوال گربه که تنها مانده است، به فروشگاه می‌آمدند و گفتند که چقدر از این موضوع غمگین هستند و می‌گفتند، اگر او تنهاست، حاضرند او را به خانه ببرند. جالب اینجاست که کارل حتی یک بار به شوخی گفته بود، دوست دارد با گربه‌اش ازدواج کند و هرگز فکر نمی‌کرده عاشق گربه‌ شود.

پولسازی مشهورترین گربه دنیا

اگر فکر می‌کند، شوپت تنها کاری که می‌کند؛ بخور و بخواب است؛ سخت در اشتباه هستید؛ چراکه کارل در مصاحبه‌ای سال ۲۰۱۵ گفته بود؛ شوپت برای یک شرکت خودروسازی آلمانی و یک محصول زیبایی ژاپنی، تبلیغ کرده و ۳میلیون دلار درآمد بدست آورده و برای همین هم مشهورترین گربه و هم ثروتمندترین گربه در جهان است.

جشن تولد پولداترین گربه جهان سوژه شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا