خش روی شیشه ساعت را اینطوری تمیز کنید!

خش روی شیشه ساعت را اینطوری تمیز کنید!

یجاد خط و خش روی شیشه ساعت و عینک کاملا طبیعی و عادی می باشد اما خیلی ازافراد اصلا دوست ندارند که شیشه ساعت مچی آن ها هیج خط و خشی داشته باشد. این مسئله کاملا قابل رفع شدن می باشد و جای هیچگونه نگرانی هم وجود ندارد.یجاد خط و خش روی شیشه ساعت و عینک کاملا طبیعی و عادی می باشد اما خیلی ازافراد اصلا دوست ندارند که شیشه ساعت مچی آن ها هیج خط و خشی داشته باشد.

در ادامه این مطلب به چند راهکار برای ازبین بردن خش روی شیشه ساعت اشاره کرده ایم:

استفاده از لاک ناخن

برای از بین بردن خش روی شیشه ساعت به وسیله لاک ناخن، ابتدا مقداری از لاک ناخن بی رنگ را روی صفحه ساعت ریخته و  آن را به صورت دورانی روی صفحه ساعت بمالید و اجاره دهید لاک خشک شود. یا اینکه لاک را روی پارچه ریخته و سپس روی ساعت می کشیم.روش دیگر خش گیری شیشه ساعت استفاده از جوش شیرین است. جوش شیرین یک ماده قابل دسترس است و به راحتی خش شیشه ساعت را از بین می برد

خش گیری با استفاده از جوش شیرین

روش دیگر خش گیری شیشه ساعت استفاده از جوش شیرین است. جوش شیرین یک ماده قابل دسترس است و به راحتی خش شیشه ساعت را از بین می برد. برای این کار آب و جوش شیرین را به نسبت مساوی باهم ترکیب کرده تا یک ماده خمیری شکل به دست آید. سپس یک ماده نرم و بدون پرز را به آن آغشته کرده و به صورت دورانی روی شیشه ساعت بکشید.روش بعدی برای رفع خش صفحه ساعت، به کار بردن خمیر دندان است. خمبر دندان یک ماده همیشه در دسترس است و به راحتی قابل استفاده است.

به کار بردن خمیر دندان

روش بعدی برای رفع خش صفحه ساعت، به کار بردن خمیر دندان است. خمبر دندان یک ماده همیشه در دسترس است و به راحتی قابل استفاده است. ابتدا صفحه ساعت را به خوبی تمیز کنید و یک پارچه بدون پرز و نرم را خیس کرده و آب اضافی آن را بگیرید. مقداری خمیر دندان را به پارچه بزنید و روی شیشه ساعت بمالید. اجازه دهید 30 تا 40 ثانیه روی آن بماند. این کار را تا زمانیکه خش به طور کامل از بین می رود تکرار کنید. در نهایت شیشه ساعت را به خوبی تمیز کنید و یک ساعت بدون خش تحویل بگیرید. آخرین راهکاری که می توانید برای ازبین بردن این مشکل استفاده کنید، واکس جلا دهنده فلزات است. واکس فلزات را باید مقدار بسیار کم روی شیشه ساعت قرار داده و بسیار آرام به‌صورت دایره‌ای حرکت دهید.

استفاده از واکس جلادهنده

آخرین راهکاری که می توانید برای ازبین بردن این مشکل استفاده کنید، واکس جلا دهنده فلزات است. واکس فلزات را باید مقدار بسیار کم روی شیشه ساعت قرار داده و بسیار آرام به‌صورت دایره‌ای حرکت دهید. با دستمال واکس را به همه نقاط صفحه نمایش نزدیک کنید. در استفاده از واکس دقت داشته باشید که بیش از اندازه مصرف نکنید و روی ساعت نریزید تا آسیبی به شیشه ساعت وارد نشود. دلایل زیادی وجود دارند که باعث ایجاد خش روی شیشه ساعت می شود. راهکارهای گفته شده به راحتی و بدون هزینه می توانند این مشکل را رفع کنند.

کلام آخر

دلایل زیادی وجود دارند که باعث ایجاد خش روی شیشه ساعت می شود. راهکارهای گفته شده به راحتی و بدون هزینه می توانند این مشکل را رفع کنند. همه روش هار ا با همدیگر استفاده نکنید تا سشسه ساعت آسیب نبیند فقط سعس کنید یک روش را چند بار تکرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا