خنک ترین استایل تابستانی/ این لباس ها را تابستان امسال نپوش!

لباس پوشیدن در تابستان اصول خاصی دارد و یکسری لباس ها را نباید در این فصل بپوشیم چرا که نه مناسب استایل تابستانی هستند و نه مناسب سلامت بدن.

خنک ترین استایل تابستانی

خنک ترین استایل تابستانی/ این لباس ها را تابستان امسال نپوش!

واقعیت این است که عده‌ای از افراد، این فصل گرم را به خاطر قشنگی آن و برخی به خاطر میوه‌های متنوع و خوشمزه آن و برخی نیز به خاطر تعطیلی مدارس و… دوست دارند؛ اما کم‌تر کسی پیدا می‌شود که به هوای گرم این فصل علاقه داشته باشد. تقریباً همه ما تجربه گرما سوز شدن در تابستان را داریم و می‌دانیم که آفتاب در این فصل چه بی‌رحمانه می‌تابد. روش‌های بسیاری وجود دارند که می‌توانند این گرما را قابل تحمل‌تر کنند.

خنک ترین استایل تابستانی

یکی از مؤثرترین این روش‌ها، پوشیدن لباس مناسب این فصل است. جنس، ضخامت، رنگ و حتی مدل لباسی که می‌پوشید می‌تواند بر دمای بدن شما اثرگذار باشد. به‌همین دلیل هر لباسی مناسب فصل تابستان نیست و پوشیدن یرخی از این لباس‌ها در این فصل ممکن است به سلامت شما آسیب برساند. در این مطلب به لباس هایی می پردازیم که نباید در فصل تابستان بپوشید.

خنک ترین استایل تابستانی

شلوار جذب و اسکینی ممنوع!

بهتر است تابستان پوشیدن شلوار را کنار بگذارید و سراغ دامن و پیراهن های خنک تابستانی از جنس نخ یا لینن بروید. اما اگر شلوارپوش هستید بهتر است دور پوشیدن شلوارهای جذب و اسکینی به خصوص جین های اسکینی را خط بکشید. لباس های تنگ و جذب در فصل گرما اجازه عبور جریان هوا را نمی دهند. درنتیجه نه تنها احساس گرمای زیادی می کنید بلکه احتمال عرق سوز شدن و حساسیت پوستی هم وجود دارد. به جای شلوارهای اسکینی، می توانید شلوار بگ، نیم بگ، استریت یا مام بپوشید.

خنک ترین استایل تابستانی

فصل اورسایز پوشیدن است!

مانتوهای تنگ و فیت در زمستان استایل شیکی به شما می دهند اما به هیچ وجه گزینه مناسبی برای استایل تابستانی نیستند. شومیزهای مانتویی راحت یا مانتوهای گشاد و اورسایز که هوا در آن ها جریان داشته باشد را امتحان کنید.

خنک ترین استایل تابستانی

دو آیتم گشاد همزمان باهم ممنوع!

شلوار بگ برای استایل تابستانی معرکه می شود به شرط اینکه با مانتوی کوتاه ست شود. هرگز دو آیتم گشاد و اورسایز را با هم نپوشید چرا که بیشتر از آنکه خنک بودن لباس تان به نظر برسد، استایل بهم ریخته و شلخته ای از خود نمایش می دهید.

خنک ترین استایل تابستانی/ این لباس ها را تابستان امسال نپوش!

با مانتوهای آهاردار خداحافظی کن!

مانتوهایی که با پارچه ژاکارد و آهاردار هستند را از جلوی چشم بردارید! پارچه های مخصوص تابستان باید خنک، راحت و نرم باشند مثل پارجه های لینن، نخی، کریشه، پفکی و … اگر هم دوست دارید لباس طرحدار بپوشید پارچه های لینن طرحدار زیبایی در بازار هستند یا از پارچه های هندی استفاده کنید. تابستان هیچ وقت مناسب پوشیدن این مدل مانتوهای خشک و سفت نیست.

خنک ترین استایل تابستانی/ این لباس ها را تابستان امسال نپوش!

رنگی ترین باش!

رنگ در تابستان را با میوه های تابستانی کاملا حس می کنید. پوشش مونوکروم مشکی یا تیره در تابستان بدترین گزینه ممکن است. چرا که گرما را جذب می کند و نه فقط خودتان از گرما ذوب می شوید بلکه به بقیه هم حس گرما می دهید. مانتوهای رنگی و خنک را به استایل تابستانی تان اضافه کنید و شهر را خوش رنگ و لعاب کنید.

خنک ترین استایل تابستانی

یک استایل جذاب با کت تابستانی!

بهتر است کت های تابستانی را کوتاه تر انتخاب کنید. اگر کت و شلوار ست می پوشید یا می خواهید شلوار بگ و گشاد را با کت ست کنید بهتر است قد کت زیاد بلند نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا