درخشش لباس آیشواریا در هفته مد پاریس / بازیگر هندی همه را مبهوت کرد! + عکس

هفتهٔ مُد پاریس یکی از چهار رویداد مهم مد در دنیاست که سالانه دو بار در شهر پاریس فرانسه برگزار می‌شود. آیشواریا در هفته مد پاریس به عنوان مدل افتخاری حضور داشت و لباس مجلسی زنانه او همه را خیره کرد.

لباس آیشواریا در هفته مد پاریس

بازیگر اسطوره‌ای بالیوود، در یک لباس طلایی از برند «ورساچه» که با پولک و مهره‌دوزی پوشانده شده بود، به معنای واقعی کلمه درخشید. پیش از این، لباسی مشابه پیراهن درخشان ورساچه را بر تن کیت میدلتون، پرنسس زیبای ولز دیده‌‌بودیم. ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهور سابق آمریکا نیز رنگ آبی این لباس را قبلا به تن کرده‌بود.

درخشش لباس آیشواریا در هفته مد پاریس / بازیگر هندی همه را مبهوت کرد! + عکس

هفته مد پاریس

هفته مد پاریس، در دو مقطع بهاره/تابستانه و پاییزه/زمستانه به معرفی جدیدترین مدها می‌پردازد. هفته مد پاریس در کنار هفته مد لندن، هفته مد میلان و هفته مد نیویورک به عنوان چهار رخداد مهم در دنیای مد مطرح هستند. این چهار رویداد در امتداد هم و ابتدا در نیویورک، سپس در لندن، سوم در میلان و در آخر به پاریس می‌رسد و هر سال مطرح‌ترین طراحان، برندها و فعالان حوزه پوشاک و مد در آن حضور دارند. به غیر از این چهار رویداد، بسیاری از کشورهای دنیا نیز هفته‌های مد بزرگ و کوچکی ترتیب داده‌اند، اما هم‌چنان این چهار هفته مد، به عنوان بزرگ‌ترین رخدادهای دنیای مد و فشن به حساب می‌آیند.

درخشش لباس آیشواریا در هفته مد پاریس / بازیگر هندی همه را مبهوت کرد! + عکس

سن آیشواریا رای 

آیشواریا رای زاده ۱ نوامبر ۱۹۷۳ در منگلور بازیگر سینمای هندی و دختر شایسته در سال ۱۹۹۴ است. از فیلم‌هایی که آیشواریا در آن‌ها بازیگری کرده می‌شود به عروس و تعصب اشاره کرد.

ماجرای عاشقانه آیشواریا و سلمان خان

نامزدی نا فرجام و پر دردسرش با دو ستاره بالیوود یعنی سلمان خان و و ویوک اوبروی و جنجالی که سر همین مسئله آفرید می توانست موید این نکته باشد که او هنوز هم چون دوران کوردکی، پسرها را زیر یوغ خود قرار می دهد و افسارشان را به دست می گیرد.

همسر آیشواریا رای

سرانجام آیشواریا رای با آبیشک باچان، هنرپیشه هندی ازدواج کرده و عروس هنرپیشه مشهور، آمیتاب باچان است. طی نظرسنجی که در سال ۲۰۰۸ در کشور هندوستان انجام شد مشخص شد که وی محبوبترین بازیگر زن هندوستان است.در این نظر سنجی بعد از نام وی اسامی از جمله کاترینا کایف و کرینا کاپور به چشم می‌خورد. در ۱۶ نوامبر سال ۲۰۱۱ میلادی آیشواریا رای فرزند دختری را به دنیا آورد. که نام او را آرادیا باچان انتخاب کردند

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا