دوران قاعدگی را با این محصولات راحت تر بگذرون!

دوران پریود یا قاعدگی برای زنان به ویژه در روزهای اول اغلب با درد و ناراحتی فراوان همراه است. گاهی برای برخی از زنان این درد تا حدی است که با مسکن های معمولی نیز از بین نمی‌رود. در این میان محصولاتی وجود دارند که شاید کمتر تبلیغ می‌شوند اما می‌توانند درد پریود را قابل تحمل‌تر کنند و یا از طرق دیگری غیر از کاهش درد به کمکتان بیایند و کار را برایتان راحت‌تر کنند.

۱. پد گرمایشی ضددرد پریود

پدهای گرمایشی قابل حمل و بی سیم با سه سطح گرمایش مختلف و حالت لرزش، تنها به سه ثانیه زمان برای گرم شدن نیاز دارند. شما می‌توانید حالت های گرمایش و ماساژ را همزمان روشن کنید. این پد برقی به عنوان یک اقدام ایمنی، پس از ۱۰ دقیقه به‌طور خودکار خاموش می‌شود و به دلیل بند قابل تنظیمی که دارد برای انواع سایزهای کمر مناسب است.

۲. شورتکس یا شورت مخصوص قاعدگی

این لباس زیر زنانه مخصوص دوران پریود طراحی شده و مواد نرم و تنفس پذیری که در آن استفاده شده می‌تواند در دوران بارداری و پس از زایمان نیز برای زنان کمک‌کننده باشد. این شورت‌ها پوشش کاملی رائه می‌دهند و فوق العاده کشسان و نرم هستند.

پد درون این لباس زیر از نشت خون به دیگر لباس‌ها محافظت می‌کند اما در روزهایی که خونریزی شدیدتر است می‌توانید برای ایمنی بیشتر از پد یا تامپون نیز استفاده کنید.

۳. پد محافظ ضدآب تشک

پدهای محافظ ضدآب برای محافظت در برابر نشت اتفاقی بسیار کارآمد هستند. این پدها قابلیت جذب ۸ فنجان و شستشو دارند و حتی پس از چندین بار شستشو خواص ضدآب آنها از دست نخواهد رفت.

توصیه می‌شود پد محافظ ضدآب تشک تخت را با آب سرد و مواد شوینده ملایم بشویید و از اتوکردن آن خودداری کنید.

۴. دستگاه ضدعفونی کننده کاپ قاعدگی

دستگاه یا لیوان ضدعفونی کننده کاپ قاعدگی ۹۹ درصد میکروب‌ها را از بین می‌برد. برای ضدعفونی کردن کاپ قاعدگی کافی است ۳ دقیقه آن را بشویید. این دستگاه به منظور ایمنی دارای عملکرد خاموش شدن خودکار است و استفاده از آن راحت‌تر از جوشاندن کاپ قاعدگی به روش سنتی است.

۵. شورت یکبارمصرف پریود

لباس زیرهای یکبار مصرف ضدنشتی و در اندازه های مختلف موجود هستند. این شورت ها پوشش ۳۶۰ درجه‌ای ارائه می‌دهند و در هنگام استفاده از آنها نیازی به افزودن پد اضافی ندارید.

۶. صندلی بخار برقی

صندلی بخار برقی به خانم‌ها کمک می‌کند pH خود را متعادل کرده و بوی نامطبوع پیرامون اندام خصوصی خود را بهبود ببخشند. این صندلی ها همچنین به رفع گرفتگی‌ها کمک کرده و تجربه‌ای آرامش بخش برای زنان فراهم می‌کنند.

۷. روغن های گیاهی

برخی روغن های گیاهی حاوی ترکیبات ۱۰۰ درصد طبیعی هستند که به تسکین دردهای قاعدگی و PMS کمک می‌کنند؛ مانند روغن اسطوخودوس، مریم گلی، مرزنجوش، بابونه، شمعدانی و موارد دیگر. برای استفاده از این روغن‌ها کافی است چند قطره از آن در نواحی دردناک مانند شکم یا کمر خود بمالید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا