رابطه جدید و عاشقانه جی جی حدید

 

پس از عاشقانه جدید لئوناردو دی کاپریو با مدل ایتالیایی ویتوریا سرتی، که ظاهراً پایان رابطه دائمی او با جی جی حدید را تایید کرد، یک عاشقانه جدید سلبریتی از جمله جی جی و کول بنت تهیه کننده موسیقی در حال جوشیدن است.


کول قبلا با ، جاستین بیبر و کانیه وست و غیره کار کرده است. او همچنین مالک شرکت چند رسانه‌ ای لیریکال لیموناد است.

این دو فرصتی دوباره به عشق می دهند، اما رابطه آنها تازه شروع شده است زیرا مدتی است که یکدیگر را می شناسند اما قبلاً هیچ پتانسیل عاشقانه ای بین آنها ندیده اند.

همانطور که توسط یک منبع نزدیک به Us Weekly فاش شد، این زوج “چند سالی است که با هم دوست هستند” و به نظر می رسد که یکدیگر را بسیار دوست دارند. این شخص به این نشریه گفت: «آنها در مورد وضعیت خود لجبازی می‌ کردند، اما واقعاً به خوبی با هم ترکیب می‌ شوند.

همچنین مشخص شد که جی جی ممکن است به دنبال یک رابطه با ثبات تر پس از عاشقانه کوتاه با لئوناردو دی کاپریو باشد. این منبع افزود: «[او] برای چیز جدی‌ تری آماده است. آنها به اشتراک گذاشتند: “او در اطراف او روشن می شود.”

در همین حال، لئونارد به تازگی در حال به اشتراک گذاشتن یک بوسه پرشور با ویتوریا در ایبیزا، اسپانیا، پس از اینکه آنها در حال یک قرار بستنی در سانتا باربارا، کالیفرنیا دیده شدند، از او عکس گرفته شد.


این مدل قبلا با دی جی متئو میلری ازدواج کرده بود و شایعه شده بود که در ماه می در جشنواره فیلم کن با این بازیگر آشنا شده است. ویتوریا با جی جی دوست است و گفته می شود که آنها در گذشته با هم کار کرده اند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا