عاشق شدن در هر سنی ممکن است: رابطه مونیکا بلوچی و تیم برتون ثابت می کند!

عاشق شدن در هر سنی ممکن است: رابطه مونیکا بلوچی و تیم برتون ثابت می کند!

تیم برتون، فیلمساز65 ساله و مونیکا بلوچی، 59 ساله ابتدا در فوریه 2023 شایعات عاشقانه را برانگیختند. این دو نفر با اولین حضور خود به عنوان یک زوج روی فرش قرمز، توجه طرفداران زیادی را به خود جلب کردند. داستان مونیکا بلوچی و تیم برتون کاملا ثابت می کند که هیچ وقت برای یافتن عشق واقعی و عاشق شدن دیر نیست.

عاشق شدن سن و زمان خاصی ندارد.

در ادامه این مطلب می توانید جزئیات مربوط به رابطه مونیکا بلوچی و تیم برتون را بخوانید:

عاشق شدن مونیکا بلوچی و تیم برتون یعنی همیشه باید امیدوار بود.

 جرقه عاشق شدن: اولین ملاقات آن ها 16 سال پیش بود

سال ها قبل از شکل گیری این رابطه و عاشق شدن مونیکا و تیم، این زوج در ابتدا در سال 2006 در جشنواره فیلم کن با یکدیگر برخورد کردند. گزارش شده است که آن ها در جشنواره فیلمLumiere در لیون در سال 2022 دوباره با هم بودند. شایعات مربوط به مونیکا بلوچی و تیم از جایی شروع شد که ان ها دست در دست هم راه می رفتند و در رور والنتاین یک بوسه به اشتراک گذاشتند. شایعه شده بود که ان ها از 4 ماه قبل از اینکه باهم دیده شوند باهم قرار میگذاشتند.رابطه عاشقانه مونیکا بلوچی و تیم برتون

این زوج از کار کردن و باهم بودن خوشحال هستند

در ماه ژوئن، مونیکا بلوچی پس از ماه ها گمانه زنی، آشکارا علاقه خود را به این فیلمساز ابراز کرد و از اینکه با او در تماس بوده ابراز خوشحالی کرد. مونیکا بلوچی اظهار کرد که اول از همه خوشحالم که با این مرد آشنا شدم. این یکی از برخورد هایی است که در زندگی به ندرت اتفاق می افتد. من این مرد را می شناسم، دوستش دارم و برای او احترام زیادی قائل هستم.عاشق شدن می تواند بعد از چند رابطه اشتباه هم پیش بیاید. مونیکا بلوچی و همسر سابقش وینست کسل

هردو در گذشته روابط طولانی مدت داشتند

تیم برتون قبل از رابطه فعلی خود، رابطه طولانی مدت با هلنا بونهام کارتر بازیگر داشت. آن ها قیل از جدایی در سال 2014 به مدت 13 سال با هم بودند و دو پسر به نام های بیلی ریموند و نل دارند. در همین حال، مونیکا بلوچی هم دوبار ازدواج کرده است. اولین ازدواج او با کلودیو کارلوس باسو، عکاس ایتالیایی در 20 سالگی بود. اما آن ها پس از 6 ماه طلاق گرفتند. او بعدا در سال 1999 با بازیگر فرانسوی وینست کاسل ازدواج کرد و در سال 2013 از هم جدا شدند. آن ها دارای دو دختر به نام های دوا و لئونی هستند.عاشق شدن مونیکا و تیم برتون در پیری نشان می دهد عشق همیشه هست.

 سخن آخر

عاشق شدن و پیدا کردن عشق واقعی و درست در زندگی مختص به سن و زمان خاصی نیست. مانند مونیکا بلوچی و تیم که در سن بالا توانستند یک عشق واقعی را پیدا کنند. احساسات این زوج به ما نشان می دهد که همیشه احساسات خود را ابراز کنیم و سنمان را به عنوان محدودیت در نطر نگیریم و زندگی خوبی را برای خود بخواهیم. عشق خودش راهش را پیدا می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا