راز اصلی لاغری: تمرین های لاغر کردن پا

راز اصلی لاغری: تمرین های لاغر کردن پا

یکی از دغده های اصلی افراد موضوع لاغری است. افرادی که در بدن چربی طبیعی و چاقی عمومی دارند، باید قبل از هرچیزی علت چاقی را کشف کنند و سپس برای بقیه مراحل اقدام کنند. ورزش و تغذیه دو عامل اصلی لاغری هستند که هیچکدام به تنهایی شما را به جواب نمی‌رسانند. برای رسیدن به لاغری باید صبور بود و همچنین اراده قوی داشت. چون پروسه لاغری بسیار طاقت فرسا و نیازمند حوصله زیاد است. از طرفی آب کردن چربی های برخی نقاط بدن از جمله ران پا بسیار دشوار است. سعی کنید از تمرینات روزانه و مداوم استفاده کنید.

با ماشید در معرفی راهکار ها و تمرینات برای لاغر کردن پاها:

1-چربی سوزی

قبل از شروع تمرینات و اقدامات لازم برای لاغری، چربی سوزی را شروع کنید. قهوه یک چربی سوز طبیعی برای بدن است و کافئین موجود در آن متابولیسم بدن را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. ممکن است در ابتدا با خوردن قهوه راحت نباشید اما پس از مدتی به طعم خاص آن عادت می‌کنید.

2-تقویت عضلات ساق پا

لاغر کردن پاها دو روزه انجام نمی‌شود و شما نیازمند انجام تمرینات مداوم و روزانه هستید. هنگام انجام کارهای روزمره مانند ایستادن در مترو یا ایستادن در آشپزخانه و یا هنگام مسواک زدن، ورزش ساق پای ایستاده انجام دهید. این ورزش ساق پا را تقویت کرده و چربی های مخفی شده در بین ماهیچه ها را از بین می‌برد.

3-اسکوات انجام دهید

اسکوات یک ورزش سنگین برای پایین تنه است و باعث از بین بردن چربی های ناخواسته در پایین تنه و لاغری پاها می‌شود. سعی کنید این تمرین را در برنامه ورزشی و روزانه خود قرار دهید. اسکوات یکی از حرکت های اصلی دز وزنه برداری قدرتی است و به دلیل فشاری که به ساق پاها وارذ می‌شود، زانو ها را قدرتمند کرده و چربی سوزی را جهت لاغر کردن پاها افزایش می‌دهد.

4-انجام حرکت پرس پا

اگر می‌خواهید هرچه زودتر لاغر شوید و پاهای خوش فرمی داشته‌باشید، حرکت پرس پا را در برنامه روزانه بگنجانید و از فرم گرفتن پاها لذت ببرید. لزومی ندارد تمرینات بسیار سختی برای لاغری پا انجام دهید فقط کافیست این تمرینات را به طور مکرر و مرتب انجام دهید. پرس پا باعث فعالیت عضلات همسترینگ، چهار سر ران، ساق پا و باسن می‌شود و متابولیسم ماهیچه ها را افزایش می‌دهد.

5-دریافت کلسیم را افزایش دهید

هنگاهی که نام کلسیم به میان می‌آید، سلامت استخوان نیز مطرح می‌شود. کلسیم علاوه بر سلامت استخوان، برای عضله سازی نیز مناسب است. کلسیم باعث بهتر منقبض شدن عضلات شده و رشد آن ها را افزایش می‌دهد. افزایش کلسیم دریافتی باعث می‌شود بدن مقدار زیادی چربی از دست بدهد و در زمان مناسب به لاغری برسد.

6-از مرکبات به عنوان میان وعده استفاده کنید

مرکبات به دلیل داشتن ویتامین C با التهابات بدن مبارزه می‌کنند. و تاثیر آن ازپروتئین ها و دارونماها بسیار بیشر است و باعث از بین رفتن مقدار قابل توجهی چربی و در نتیجه رسیدن به لاغری می‌شود. با اضافه کردن مرکبات به برنامه غذایی خود، نه تنها یک رژیم غذایی سالم خواهید داشت، بلکه در مسیر لاغری و رسیدن به فرم دلخواه پاها و بدن قدم گذاشته اید.

کلام آخر

اگر می‌خواهید لاغری و تناسب اندام را تجربه کنید، باید تمام تمرینات را به صورت مرتب و منظم انجام داده و به رژیم غذایی خود پایبند باشید و باید بدانید که حذف هر کدام از تمرینات و مراحل باعث تاثیر گذاری کمتر سایر تمرینات می‌شود. فراموش نکنید دویدن و پیاده روی کردن اگر به صورت مکرر انجام شوند تاثیراتی تدریجی مانند تمرینات و راهکار های گفته شده دارند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا