راز مادر نشدن صبا راد / خانم مجری حرف دلش را زد! + عکس

صبا راد در اینستاگرام به سوال یکی از طرفدارانش درباره اینکه چرا تا به حال مادر نشده است پاسخ داد. مجری معروف و البته سابق صداوسیما نوشته است که فکر می‌کند دیگر این سن و سال برای مادر شدن دیر است.

راز مادر نشدن صبا راد

راز مادر نشدن صبا راد

سن صبا راد

صبا راد متولد ۳۰ آبان ۱۳۵۹ در تهران ، مجری سابق تلویزیون است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته روانشناسی بالینی است که در ۱۸ سالگی در فیزیوتراپی کشف استعداد شد و کار خود را با رادیو آغاز کرد. سال ۱۳۷۷ وقتی ۱۸ ساله و دانش آموز مقطع پیش دانشگاهی بود در یک مرکز فیزیوتراپی کار می کرد که محل رفت و آمد چهرها و آدم های مشهوری بود. در نهایت روزی به دعوت یکی از مراجعه کنندگان مرکز که از مسئولان وقت رادیو بود برای تست راهی رادیو شد و بعد از قبولی به استخدام صدا و سیما درآمد.

ازدواج اول و دوم صبا راد

صبا راد در سال ۱۳۹۲ وقتی ۳۲ ساله بود با «مرتضی علی آبادی» ازدواج کرد اما این زندگی سه سال بیشتر دوام نداشت و در نهایت سال ۹۵ از هم جدا شدند. صبا راد برای بار دوم سال ۱۳۹۶ در ۳۷ سالگی با «مانی رهنما» خواننده ۴۶ ساله ازدواج کرد ، قبل از اعلام خبر ازدوج عکس های مشترکی از آنها منتشر شده بود. مانی رهنما از ازدواج اول خود یک پسر بنام پارسا متولد ۱۳۸۰ دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا