راهنمای انتخاب یک ریمل خوب! ویژگی انواع ریمل ها!

راهنمای انتخاب یک ریمل خوب! ویژگی انواع ریمل ها!

انتخاب یک ریمل خوب تاثیر زیادی در آرایش چشم شما دارد. و این امر به طور کلی در آرایش صورت شما تاثیرگذار خواهد بود. به نظر شما یک ریمل خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ریمل خوب

در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید:

چگونه ریمل خوب و مناسب را پیدا کنیم:

رنگ چشم و پوست:

رنگ چشم، ابرو و پوست شما تعیین می کنند که چه رنگ ریملی برایتان مناسب است! رنگ های مشکی و تیره تر طرفدار بیشتری دارند. این رنگ ها می توانند جذابیت چشم های شما را افزایش دهند و به آرایش چشمانتان عمق ببخشند. اما اگر از رنگ کلیشه ای مشکی خسته شده اید، ریمل های قهوه ای و سرمه ای نیز می توانند اثری زیبا و طبیعی بر روی چشم هایتان ایجاد کنند. رنگ های فانتزی تر نیز می توانند شما را به فردی خاص، شیک پوش و خوش سلیقه تبدیل سازند.

انواع رنگ چشم:

_اگر چشمانتان سبز است، ریمل با رنگ بنفش تیره یا رنگ سبز، چشم‌های شما را لطیف‌تر و ملیح‌تر خواهد کرد.

_اگر چشمان آبی یا خاکستری دارید، ریمل قهوه‌ای یا آبی‌های پر رنگ مانند آبی نفتی و یا بنفش، چشمان شما را بی نظیر خواهد کرد.

_اگر چشم قهوه‌ای یا مشکی دارید، ریمل سبز، آبی و قهوه‌ای گزینه‌های مناسبی برای شما هستند

نوع برس ریمل‌ها:

نقش کلیدی برس ریمل را جدی بگیرید. برس ریمل انواع مختلفی دارد و هر کدام، با توجه به طراحی شان، اثر متفاوتی را بر روی پلک های شما ایجاد می کنند. برس صاف می تواند پوشش کاملی را بر روی پلک های شما ایجاد کند و حتی کوتاه ترین مژه ها را حالت داده و ان ها را براق و تفکیک شده نشان دهد. برس منحنی شکل از سویی دیگر، می تواند به پرپشتی و فر بودن مژه های شما کمک کند.

انواع برس ریمل ها:

برس ضخیم:

این برس تقریبا مورد علاقه همه خانم‌هاست چون مویچه‌های ضخیمی دارد و همه مژه‌ها را پوشش می‌دهد. این مدل برس خاصیت بلندکنندگی ندارد و فقط مژه‌ها را پرپشت و ضخیم خواهد کرد.

برس توپ دار:

این مدل برس دارای یک بخش توپی شکل است که کمک می‌کند مژه‌های کوچک و کم پشت گوشه‌های داخلی چشم را به راحتی ریمل بزنید تا چشم‌های شما درشت‌تر، کشیده‌تر و زیباتر دیده شود.

برس منحنی یا خمیده:

این برس مژه‌هایتان را فر کرده و آن‌ها را به سمت بالا متمایل می‌کند. همین مسئله باعث می‌شود چشم‌هایتان درشت تر و بازتر دیده شود.

برس باریک و صاف:

این برس کشیده بوده و روی آن مویچه‌های ریز دیده می‌شود. این برس مژه‌ها را از هم جدا کرده و آن‌ها را پر پشت و متراکم نشان می‌دهد. همچنین برس باریک برای ریمل زدن مژه‌های پایینی بسیار مناسب است چون باعث به وجود آمدن به هم ریختگی و کثیفی نخواهد شد.

برس مخروطی:

انتهای این برس کوچک‌تر از ابتدای آن است. انتهای کوچک برس برای مژه‌های کوچک گوشه‌ داخلی چشم و ابتدای ریمل که بزرگ‌تر است برای مژه‌های بیرونی طراحی شده تا همه مژه تحت پوشش ریمل قرار بگیرند.

برس حبابی یا چند توپی:

این برس برای فر کردن مژه‌ها بسیار خوب عمل می‌کند و پوشانندگی بالایی دارد.

به حساسیت چشم هایتان اهمیت بدهید:

حساسیت ها را جدی بگیرید! اگر چشم های حساسی دارید و یا معمولا از لنز استفاده می کنید، ریمل هایی با فرمول های ملایم را باید انتخاب کنید. برخی از ریمل ها ممکن است سبب قرمزی، خارش و آبریزش چشم های شما شوند. یک راه برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی، بررسی مواد تشکیل دهنده ریمل ها و جستجو برای موادی است که می دانید به آن ها حساسیت دارید. خوشبختانه ریمل های ضد حساسیت مختلفی با فرمول های ملایم این روزها در بازار وجود دارند و شما می توانید ریمل‌های محبوب خود را با کمی جستجو، بیابید.

انتخاب ریمل‌های ضد آب:

در روزهای بارانی، روزهای آفتابی و گرم در کنار ساحل و یا استخر و در باشگاه، می تواند آرایش ما را نجات دهد. این ریمل‌ها محلول در روغن است و به راحتی در آب حل نمی شود. برای پاک کردن شما به شوینده های آرایشی مخصوص نیاز خواهید داشت. اگر در منطقه ای گرم و مرطوب زندگی می کنید و یا در طول روز فعالیت های بدنی زیادی دارید، ریمل‌های ضد اب به حفظ ظاهر آراسته و زیبایی چشم هایتان کمک می کنند.ریمل خوب

سخن آخر:

بر مبنای استفاده روزانه، استایل زندگی و سایر مواد آرایشی که در طول روز استفاده می کنید، باید تصمیم بگیرید که آیا استفاده از ریمل‌های حجم دهنده برایتان اولویت دارد یا به دنبال فرمول های تقویت مژه هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا