راهنمای ساخت ژل ابرو در خانه؛ خودت ابروهانو لیفت کن!

راهنمای ساخت ژل ابرو در خانه؛ خودت ابروهانو لیفت کن!

می‌توانید ژل ابرو را در خانه تنها با چند ماده ساده آرایشی و ژلاتین تهیه کنید. این ژل برای فرم دهی بهتر به ابروهایتان استفاده می‌شود. وجود ماده ژلاتینی در بیشتر ژل‌های خانگی حالت ثابتی را به ابروهای شما می‌دهد و می‌تواند باعث تقویت و پُرپشت شدن ابروهایتان شود. اگر تمایل دارید، در منزل می‌توانید با چند ماده ارزان قیمت یک ژل خانگی مرغوب و چندکاره تهیه کنید.راهنمای ساخت ژل ابرو در خانه؛ خودت ابروهانو لیفت کن!

در ادامه قصد داریم طرز تهیه این ژل ابرو را به شما آموزش دهیم:راهنمای ساخت ژل ابرو در خانه؛ خودت ابروهانو لیفت کن!

مواد لازم برای ساخت ژل ابرو خانگی:

قاشق چوبی

سرنگ شماره ۵

مقدار کمی شکر

تیوپ خالی ریمل

کاسه ضد حرارت

مقدار کمی آب ولرم

۳ قطره روغن رزماری

پودر ژلاتین یا ورق ژلاتین

خرده های مداد آرایشی

۲ قطره روغن اسطوخودوسراهنمای ساخت ژل ابرو در خانه؛ خودت ابروهانو لیفت کن!

مرحله اول

اول از همه باید خرده های مداد آرایشی را در لای یک ورق آلومینیوم با کمی ضربه زدن، حسابی پودر کنیم. سپس ژلاتین در دسترس را با مقداری کمی آب گرم و شکر مخلوط کرده و اجازه می‌دهیم تا ژلاتین چند ساعتی به حالت ژل دربیاید. شما می‌توانید پودر ژلاتین یا ورق ژلاتین را از فروشگاه های مواد غذایی تهیه کنید.

مرحله دوم

عد از اینکه ژلاتین سفت شد لازم است تا حدود چند قطره روغن رزماری و روغن اسطوخودوس را به ژلاتین اضافه کنیم. در نهایت پودر مدادها را روی مواد حاضر شده ریخته و حسابی هم می زنیم.

مرحله سوم

سپس با کمک یک سرنگ مواد تهیه شده را درون مخزن یک ریمل خالی می‌ریزیم. برای اینکه ژل ابروی خانگی شما کیفیت بهتری داشته باشد بگذارید تا ژل در جای ثابتی حدود ۲۴ ساعت بماند تا حالت غلیظ تری پیدا کند. توجه داشته باشد که شما می‌توانید در منزل از مواد دیگری مثل کتیرا، وازلین، گلیسیرین و غیره استفاده کنید.راهنمای ساخت ژل ابرو در خانه؛ خودت ابروهانو لیفت کن!

نحوه ساخت ژل ابرو خانگی با وازلین

اگر به هر دلیلی روش اول مورد پسند شما واقع نشد می‌توانید به کمک مقداری وازلین، سایه چشم قدیمی و برس آرایش تنها در عرض چند دقیقه یک ژل ابرو خانگی بسازید.

مراحل اجرا:

1-سایه های چشم تیره‌ای که دارید را به‌طور جداگانه در یک نایلون بریزید و سپس آنها را خرد نمایید.

2-مقداری وازلین را به سایه چشم خرد شده اضافه کرده و آنها در یک قوطی کوچک ترکیب کنید.

3-در نهایت با استفاده از یک برس آرایش آنها را به ابرو های خود بزنید.راهنمای ساخت ژل ابرو در خانه؛ خودت ابروهانو لیفت کن!

سخن آخر

استفاده از ژل ابرو خانگی برای مرتب کردن، ثابت نگه داشتن و زیبایی هر چه بیشتر ابروها مناسب است. درست کردن این نوع ژل در خانه کار زیادی نیاز ندارد و به سادگی و با کمترین هزینه می‌توانید از آن برای حالت دهی به ابروهایتان استفاده کنید. ژل ابرو می‌تواند به ابروهای شما هیچ آسیبی نزند و آن‌ها را به حالت دلخواهتان درآورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا