راهنمای کشیدن خط چشم برای تازه کارها

راهنمای کشیدن خط چشم برای تازه کارها

معمولا سخت ترین مرحله برای خانم ها مخصوصا تازه کارها کشیدن خط چشم است. این کار به تمرکز و دقت کافی نیاز دارد و بیشترین زمان را هنگام آرایش کردن می‌خواهد. این کار باید با ظرافت انجام شود و قزنطینه لازم را داشته باشد. اگر از ترفند های ساده در ابتدای کار استفاده کنید، بعد ها مهارت کافی را پیدا می‌کنید.

در ادامه با ما باشید جهت معرفی چند راهکار ساده برای بهتر کشیدن خط چشم:

 

انتخاب خط چشم مناسب

خط چشم به صورت انواع ماژیکی و به صورت قلم مویی در بازار موجود هستند. استفاده از هر کدام به این بستگی دارد که شما با کدام یک تمرکز بیشتری برای کشیدن دارد. این زا تمرین و تکرار به راحتی قابل فهمیدن است.

آماده کردن محل خط چشم

برای این کار ابتدا در محل مورد نظر پرایمر بزنید و برای متعادل سازی رنگ آن از کانسیلر استفاده کنید. فراموش نکنید خط چشم را باید بعد از زدن سایه و قبل از زدن ریمل بکشید.

از نقطه چین استفاده کنید

برای کشیدن به این روش از خط چشم های مایع استفاده کنید. به این منظور فرم خط چشم را به وسیله ی یک مداد مشکی کم رنگ با نقطه چین در پشت پلک علامت گذاری کنید. این روش برای کسانی که لرزش دست دارند بسیار مناسب است. سپس یا خط چشم مایع نقطه ها را به هم وصل کنید و از نتیجه کار لذت ببرید.

استفاده از چسب

تمرکز بر کشیدن دنباله یک خط چشم، مهم ترین قسمت آن به حساب می‌آید. اگر می‌خواهید خط چشم شما صاف باشد، از تکه ای چسپ استفاده کنید. باتوجه به زاویه چشم و فرم مورد نظر شما تکه ای از چسب را به پشت پلک بزنید و با سایه خطی را ایجاد کنید. خط چشم را به منظور پررنگ کردن کار به کناره چسب می زنیم و سپس چسب را از پوست جدا کنید.

استفاده از گیره مویی

به این منظور گیره مویی را از طرف دهانه باز آن روی گوشه خارجی چشم گذاشته و با مداد قسمت سه گوش ایجاد شده را مشخص می‌کنیم. سپس از یک خط چشم ماژیکی برای بهتر شدن کار استفاده می‌کنیم. این مدل برای مراسمات رسمی و کاری بیشتر کاربرد دارد زیرا ساده است و کاملا چشم شما را طبیعی نشان می‌دهد.

در کشیدن خط چشم سعی کنید عجله نکنید و با تمرکز کار را انجام دهید. زیرا کوچک ترین لرزش باعث نامرتب نشان داده شدن خط چشم می‌شود. یک خط چشم مرتب و زیبا می‌تواند فرم خاصی را به چشم های شما بدهد و صورت شما را بسیار جذاب تر نشان می‌دهد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا