رفتار درست هنگام دیر به خانه آمدن همسر!

رفتار درست هنگام دیر به خانه آمدن همسر!

به یاد داشته باشید ممکن است همه ما با دیر به خانه آمدن همسرمان مواجه شده باشیم. در اینگونه مواقع رفتار درست خیلی مهم است. و با عث ارام کردن شرایط و بهبود وضعیت می‌شود.

در ادامه به بررسی این رفتارهای درست خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید:

شرایط زندگیتان را درک کنید:

اگر مایلید او هر چه زودتر وضع مالی اش را بهبود بخشد و خواسته هایتان را برآورده سازد، باید خود را برای این گونه دیر آمدن ها آماده کنید.زیرا همیشه چنین فرصت کاری خوبی برای همسرتان مهیا نیست. در چنین مواقعی باید برای خود سرگرمی سالمی پیدا کنید تا هم شوهرتان آسوده خاطر به کارهایش برسد و هم شما هنری بیاموزید، یا تخصصی پیدا کنید.

رفتار بانشاطی داشته باشید:

اول اخبار خوب را به او بگوئید. تا حد ممکن بدها را سانسور کنید. نگذارید رویدادهای ناخوشایند و یا گله و شکایت‌ها لحظات زیبائی با هم بودنتان را تحت تأثیر قرار دهد.

برنامه‌ریزی کنید:

برای بازگشت همسرتان از قبل برنامه‌ریزی کنید. کارهای مهم و نیازمند توجه و دقت زیاد را پیش از این به اتمام برسانید. به خود فرصتی بدهید تا با همسرتان بنشینید و یک فنجان چای بنوشید. زمان شام را طوری تنظیم کنید که همه افراد خانواده دور هم باشید.

 تنش های موجود در خانه را شناسایی کنید:

برای برخورد و جلوگیری از دیر آمدن همسر یا شوهر، باید تنش های موجود در خانه را شناسایی کنید. زمانی که همسرتان بی حوصله به خانه می‌آید برای ساعاتی او را تنها بگذارید تا خستگی خود را رفع کند. سپس به دنبال مشکل ایجاد شده باشید. برقراری ارتباط و صحبت را یاد بگیرید تا در شرایط حساس با همسر خود صحبت کنید. با این کار فکر های منفی نیز به مغز شما خطور نخواهد کرد.

داد و فریاد نکنید:

هنگام دیر آمدن همسر یا شوهر از داد و فریاد جلوگیری کنید. با غر زدن های مداوم به مرور زمان همسرتان را از خود دور تر خواهید کرد و همین موضوع دیر آمدن های او را تشدید می‌کند. بنابراین بهتر است که با آرامش برخورد کنید و صبور باشید. مشکلات زندگی خود را با روانشناس در میان بگذارید تا مسائل با راهکار بهتری حل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا