رنگ موهای ترند امسال را از دست ندهید

به صورت کاملا استثنائی این بار با جمله‌ی بالا موافقم! آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که دلتان می‎خواهد تغییری در رنگ موهایتان ایجاد کنید ولی شک و ترس دارید؟! از اینکه رنگ هماهنگ با صورت شما نباشد دلهره دارید؟ از اینکه سنتان بالا برود می‌ترسید؟ از اینکه موهایتان خراب شود نگرانید؟ خب، همه‌ی این دغدغه‌ها درست است! پس قبل از اقدام به هر کاری اول خوب کنکاش کنید و رنگ مورد علاقه‌تان را پیدا کنید و بعد از آن هم از کارشناسان این امر کمک بگیرید. خیلی وقت‌ها صرفا خودکفایی بدون پشتوانه و علم جوابگو نخواهد بود! هر سال یک سری رنگ‌ها به سبد رنگین موها اضافه می‌شود ولی چندین رنگ هم پای ثابت هستند و هیچ‌وقت تغییر نمی‌کنند چون متقاضیان همیشگی خود را دارند.

بیشتر بخوانید: اشتباهات رایج در رنگ کردن موها که شما را پیرتر نشان می‌دهند

امسال اگر این رنگ‌ها را روی موهای خود داشته باشید از مد پیروی کرده‌اید. یک نگاهی بیندازید شاید باب دلتان بود!

فیس فریم
فیس فریم

همانطور که از اسمش پیداست این رنگ مو دور صورت را می‌پوشاند. برای جلوی سر مناسب است و معمولا رنگ‌های بلوند یا نسکافه‌ای آن طرفدار بیشتری دارد. می‌توانید ضمن اینکه موهایتان مش پراکنده یا بالیاژ داشته باشد از آرایشگر بخواهید فیس فریم هم برایتان انجام بدهد.

فانتزی

رنگ‌های فانتزی از آن دسته رنگ‌هایی هستند که همیشه علاقه‌مندان خود را دارند و به ترند و مد بستگی ندارد.

فانتزی
فانتزی

بلک اند بلو

این سبک رنگ از جذابیت زیادی برخوردار است. مخصوصا اگر موهایتان بلند و یک دست باشد خیلی زیباتر خواهد بود. معمولا موهای زیر به صورت تکه‌ای رنگی متفاوت با رنگ روی موها دارد. یا رنگ زیرین بلوند است و رویی تیره یا برعکس.

بلک اند بلو
بلک اند بلو

پوست پیازی

پوست پیازی
پوست پیازی

مسی

این رنگ هم طرفداران ویژه‌ی خود را دارد. مخصوصا در فصل پاییز هر سال خیلی بیشتر به چشم می‌آید. خرم سلطان همیشه موهایش به این رنگ بود!‌ یک دوره‌ای همه دوست داشتند موهای خرم سلطانی داشته باشند! البته به هر رنگ پوستی نمی‌آید. باید همه‌ی موارد را با هم لحاظ کنید.

مسی
مسی

نسکافه‌ای دودی

یک رنگ شیک جذاب. اگر آرایشگر شما حرفه‌ای باشد یک موی فوق العاده خواهید داشت!

نسکافه‌ای دودی
نسکافه‌ای دودی

بلوند یخی

این رنگ هم زمان نمی‌شناسد! همیشه خوب است و همواره دوستداران خاص خودش را دارد.

بلوند یخی
بلوند یخی

قهوه‌ای طبیعی

از رنگ قهوه‌ای چه باید گفت؟ وقتی همیشه خوب است و دلپسند؟!

قهوه‌ای طبیعی
قهوه‌ای طبیعی

مهمتر از رنگ موی شما، سلامت موهایتان است. پس به هر رنگی که آنها را درمی‌آورید رسیدگی را فراموش نکنید. و حتما مراقبت کامل از آنها به عمل بیاورید. اینکه چه رنگ مویی روی سرتان می‌گذارید هم اهمیت ویژه‌ای دارید. پس موهایتان را به هر کسی نسپارید. مطمئن باشید فرد مقابل از دانش کافی برخوردار است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا