رنگ موی بلوند شربتی! ترندترین رنگ موی ۱۴۰۳!

رنگ موی بلوند شربتی، ترندترین رنگ موی ۱۴۰۳!

رنگ موی بلوند شربتی اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرد است. و این رنگ باعث میشود صورت شما بسیار زیبا و جذاب بنظر برسد. حتما این رنگ مو را برای امسال امتحان کنید.

در ادامه به بررسی این رنگ مو خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید:

چرا رنگ بلوند شربتی:

موهای بلوند شربتی، رنگ موی شما را به سطوح بالایی از براق بودن و درخشش می‌برد. این روند شامل ترکیب یکپارچه سایه‌های تیره‌تر و شربتی رنگ به بلوند پایه شما می‌شود و جلوه‌ای طبیعی و آفتابی ایجاد می‌کند. مثل این است که موهای شما به یک تعطیلات گرمسیری رفته و درخشش کامل آفتاب را به موهای شما منعکس می‌کند.

هیچ کنتراست زیاد بالایی در این رنگ وجود ندارد و همین امر باعث می‌شود رنگ های روشن تا تیره این طیف بیشتر خود را نشان دهند. بلوند شربتی موهای شما را با ظاهری براق، کرمی و سالم نشان می‌دهد که برای روزهای گرم‌تر سال ایده‌آل است.

اگر می‌خواهید به این رنگ بلوند شربتی برسید، و موهایتان در حال حاضر بلوند است، فقط باید از آرایشگر خود بخواهید که یک تونر با رنگ طلایی برای موهای شما استفاده کند. رنگ موی شما باید گرم باشد، در عین حال بدون شباهت به “بلوند توت فرنگی”، اما سایه‌های رنگ موی شما را تا حد امکان روشن و با حداقل سایه‌های تیره‌تر و کم نور حفظ کند. همچنین اگر می خواهید رنگ موی بلوند شربتی جدید خود را برای مدت طولانی‌تری تا حد امکان براق و درخشان نگه دارید، از شامپوی بنفش استفاده نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا