روتین مراقبت از پوست آقایان؛ جوانسازی با چند ترفند ساده!

روتین مراقبت از پوست آقایان؛ جوانسازی با چند ترفند ساده!

روتین مراقبت از پوست آقایان به خصوص مردانی که در فضای باز کار می‌کنند از اهمیت بالایی برخوردار است. در حال حاضر جوانسازی پوست آقایان و مراقبت‌های ویژه از پوست، نسبت به گذشته اهمیت زیادی پیدا کرده است. از آن جایی که آقایان پوست ضخیم‌تری نسبت به خانم‌ها دارند، روتین پوستی متفاوتی نیز خواهند داشت. جهت مراقبت از پوست مردان راهکارهای ساده‌ای وجود دارد که اصلا هم وقت گیر نیست. شما با رعایت نکات زیر، می‌توانید پوست خود را جوان‌تر کرده و از شفافیت آن، لذت ببرید‌. نی‌نی‌بان در ادامه شما را با انواع ترفندهای ساده جوانسازی و مراقبت پوست، آشنا خواهد کرد.روتین مراقبت از پوست آقایان

مرطوب کردن پوست صورت | روتین مراقبت از پوست آقایان

به طور معمول پوست صورت مردان نسبت به خانم‌ها کمی چرب‌تر است. به همین دلیل معمولا دیرتر چین و چروک روی پوستشان ظاهر می‌شود. از طرفی هم این چربی، دلیل نمی‌شود که تمام مواد مغذی و مرطوب کننده پوست به سلول‌ها برسند. به همین دلیل استفاده روزانه و مرتب از کرم‌های مرطوب کننده پوست را نباید فراموش کرد. از آن جایی که مردان بیشتر وقت خود را بیرون از خانه و در شرایط آلودگی هوا، تابش نور خورشید، هوای گرم و سرد و.‌.. می‌گذرانند، باید به فکر مرطوب کردن پوست خود باشند. همچنین می‌توانند از ژل آبرسان یا لوسیون‌های ملایم هر صبح قبل از رفتن به سرکار، استفاده کنند.

روتین مراقبت از پوست آقایان

نرم کننده قبل از اصلاح | روتین مراقبت از پوست آقایان

اگر قصد اصلاح صورت دارید، بهتر است این کار را بعد از حمام انجام دهید. از آن جایی که اصلاح موهای صورت باعث التهاب پوست می‌شود، بهتر است قبل از تیغ زدن از فوم اصلاح استفاده کنید. بعد از حمام از کرم نرم کننده بر روی پوست بزنید. بعد از آن که یک ربع گذشت، کرم یا فوم اصلاح زده و تیغ بزنید. اگر پوست صورتتان حساس است، بهتر است از ژل اصلاح استفاده کنید.

استفاده از فوم اصلاح

استفاده از ضد آفتاب | از واجبات روتین مراقبت از پوست آقایان

اگر پوست شما دچار لک، کک و مک و حتی چین و چروک شده، یکی از دلایل آن عدم استفاده از کرم ضد آفتاب مناسب است. بهتر است متناسب با جنس پوست صورت خود، یک کرم ضد آفتاب بی رنگ تهیه کنید. هر روز به مدت 3 بار آن را بر روی پوست خود تکرار کنید‌.

استفاده از ضد آفتاب

سخن آخر

هر چه در مراقبت از پوست خود بیشتر تلاش کنید، قطعا پوست شما دیرتر دچار چین و چروک یا لک و کک و مک می‌شود. در کنار انجام روتین پوستی، بهتر است سبک زندگی سالمی داشته باشید. نظر شما درباره روتین مراقبت پوستی بالا که باید هر آقایی برای پوست خود انجام دهد، چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا