روتین پوستی ساده ویکتوریا بکهام برای داشتن پوستی صاف بدون آرایش

روتین پوستی ساده ویکتوریا بکهام برای داشتن پوستی صاف بدون آرایش!

ویکتوریا بکهام یک مدل، طراح مد و کارآفرین معروف اهل بریتانیا است. او به عنوان یک طراح مد در صنعت مد فعالیت‌های گسترده‌ای داشته و موفق به ارائه مجموعه‌های مد خود شده است. در ادامه در مد و زیبایی ماگرتا روتین پوستی ویکتوریا بکهام را بررسی می کنیم.ویکتوریا بکهام

راز داشتن پوستی صاف از زبان ویکتوریا بکهام

ویکتوریا بکهام به تازگی ویدیویی در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است و در آن از روتین پوستی صبحگاهی خود صحبت کرده است. او در این روتین از محصولات زیبایی شرکت خود استفاده کرده است و بسیار تاکید کرده است که این محصولات درخشندگی بی نظیری به پوست شما می دهند.ویکتوریا بکهام

ویکتوریا در این کلیپ کاملا بدون آرایش است و می گوید: «من اینجا در نیویورک هستم و فقط صورتم را تمیز کرده‌ام. من هیچ آرایشی ندارم و می خواهم به شما نشان دهم که هر روز چه کار می کنم تا پوستی صاف و درخشان داشته باشم.»

در این کلیپ ویکتوریا یک حوله سفید روی سر خود بسته است و به صورت جداگانه و واضح محصولات آرایشی خود را قبل از استفاده به مخاطبین نشان می دهد. او ابتدا سرم قدرت جوانسازی سلولی خود را نشان داد و سپس آن را کف دستش فشار داد، به دستانش مالید و شروع به مالیدن به تمام صورت کرد.

بکهام گفت:

« چیزی که من در مورد این سرم دوست دارم این است که اصلا چسبنده نیست و به خوبی ناحیه چشم را آبرسانی می کند. همچنین من واقعاً متوجه شده ام که چگونه با استفاده از سرم پاور و مرطوب کننده سلولی جوان کننده پرایمینگ خود تفاوتی در خطوط ریز اطراف چشمانم دیده ام.»

سپس او در پایان کلیپ گفت:« این کار واقعا لذت بخش و من دوست دارم هر روز این روتین را انجام دهم. در واقع این کاری است که من دو بار در روز، هر روز انجام می‌ دهم. با انجام این کارها پوست بسیاری صافی خواهید داشت و اگر دوست دارید زیباتر شوید می توانید کمی آرایش کنید.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا