روش های بدست آوردن اعتماد همسر!

روش های بدست آوردن اعتماد همسر!

یک زوج‌ زمانی میتوانند خوشبخت باشند که مورد اعتماد هم باشند. راه های زیادی برای بدست آوردن اعتماد همسر وجود دارد. که باید یادبگیرید و آن را در زندگی شریکیتان به کار ببرید.

در ادامه به بررسی روش های جذب اعتماد همسر خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید:

زبان یکدیگر را بفهمید

در مورد حسی که دارید با او صحبت کنید. دلایلی که باعث بی‌اعتمادی‌تان شده را مطرح کنید و بگویید که به دلیل این موارد، نگاه‌تان نسبت به او در حال تغییر است. برایش توضیح بدهید که این شک‌ها به شما و زندگی مشترک‌تان آسیب می‌زند و اگر او واقعا اشتباهی نکرده‌ است، باید با رفتار‌هایش این موضوع را به شما ثابت کند. با گفتن این حرف‌ها یک دعوای دیگر راه نیندازید و فاصله را بیشتر نکنید؛ تنها با مهربانی و آرامش توضیح دهید و از او برای برگرداندن زندگی‌تان به روزهای قبل کمک بخواهید.منصفانه دعوا کنید

ـ هرگز الفاظ ناخوشايند يا تحقيرآميز به كار نبريد.

ـ تنها به موضوع مورد بحث بپردازيد و مشكلات حل نشده گذشته را پيش نكشيد.

ـ از به كار بردن عبارات قطعي مانند «تو هيچ وقت…» يا «تو هميشه…» اجتناب ورزيد.

ـ براي حمايت از موضوع مورد بحث تان يا حمله به طرف مقابل، افراد خانواده يكديگر را به ميان نياوريد.

ـ پيشاپيش، در استفاده از يك روش با هم توافق كنيد تا اگر يكي از شما احساس كرد نزاع تان از مهار خارج مي شود، آن روش را به كار برد.

ـ هرگز آخر شب به نزاع نپردازيد؛ زيرا در اين ساعت هر دو خسته ايد و نمي توانيد احساسات تان را مهار كنيد.

از همسرتان حمايت كنيد

راهكار ديگر براي جلب اعتماد همسر، دفاع و حمايت از همسر در حضور و غياب وي است. اگر فردی بنگرد كه همسرش با تمام جديت و تلاش از او در مقابل ديگران (جايي كه حق با اوست) حمايت و پاسداري مي نمايد، اعتمادش به او جلب خواهد شد.اعتماد همسر به خودتان اعتماد کنید

بی‌اعتمادی شما نسبت به خودتان، یکی دیگر از دلایلی است که می‌تواند شک همسرتان را باعث شود. آدم‌هایی که در مورد عقاید و سبک زندگی‌شان مطمئن نیستند، هیچ وقت هم مورد اعتماد قرار نمی‌گیرند. سعی کنید چارچوب مشخصی برای عقاید‌تان داشته باشید و با قاطعیت نظر‌تان را اعلام کنید. به خودتان و توانایی‌هایتان اعتماد داشته باشید تا دیگران هم به شما اطمینان کنند. اگر همسرتان احساس کند که فرد توانا و قدرتمندی هستید، دیگر به خودش اجازه نمی‌دهد که به شما شک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا