روش های خانگی حجیم و خوش فرم شدن لب ها

روش‌ های خانگی حجم دادن به لب‌ ها

اگر می‌خواهید لب‌هایتان حجم بگیرند و خوش‌فرم‌تر شوند اما نمی‌خواهید به سراغ روش‌های درمانی تهاجمی بروید می‌توانید روش‌های خانگی افزایش حجم لب را امتحان کنید. روش‌هایی که کم‌هزینه‌تر و بی‌خطر‌تر هستند و می‌توانند به صورت موقت حتی در برخی موارد بلند مدت و دائمی حجم لب‌هایتان را افزایش دهند. در این مطلب روش‌های خانگی حجیم کردن لب‌ها را با یکدیگر مرور می‌کنیم.

روش‌های خانگی برای حجم دادن به لب‌ها

استفاده از مواد طبیعی حجم‌دهنده‌ی لب

یکی از راحت‌ترین روش‌های افزایش حجم لب استفاده از مواد طبیعی است که با تحریک مویرگ‌ها و افزایش دادن سرعت گردش خون باعث حجم دادن موقت به لب‌ها می‌شوند.

روش‌های خانگی برای حجم دادن به لب‌ها

در این مطلب سه ماده طبیعی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید با آن‌ها ترکیبات حجم‌دهنده لب بسازید و لب‌هایتان را برای چند ساعت حجیم‌تر و خوش‌فرم‌تر‌ کنید. پیش از استفاده از این مواد می‌توانید با استفاده از یک مسواک و یا مخلوط عسل، شکر قهوه‌ای و وازلین لب‌هایتان را لایه‌برداری کنید تا این مواد افزایش‌دهنده‌ی حجم، بهتر روی لب‌هایتان اثر کنند.

روش‌های خانگی برای حجم دادن به لب‌ها

نعنا فلفلی

روغن نعنا فلفلی یکی از بهترین مواد طبیعی برای افزایش حجم لب است. این روغن علاوه بر این که خاصیت تسکین‌دهندگی دارد می‌تواند با افزایش گردش خون در لب‌ها آن‌ها را حجیم‌تر کند. می‌توانید این روغن را با بالم لبتان مخلوط کنید و یا آن را مستقیما به لب‌هایتان بمالید.

روش‌های خانگی برای حجم دادن به لب‌ها

دارچین

دارچین یکی از مواد طبیعی دیگری است که در حجم دادن به لب‌ها موثر است. دارچین را به چند روش مختلف می‌توانید برای حجم دادن به لب‌هایتان به کار ببرید؛ می‌توانید پودر دارچین را با وازلین یا عسل را با یکدیگر مخلوط کرده و به لب‌هایتان بمالید و به صورت دورانی ماساژ بدهید تا متورم شود. همچنین می‌توانید به جای پودر دارچین از روغن دارچین برای حجم دادن به لب‌ها استفاده کنید.

روش‌های خانگی برای حجم دادن به لب‌ها

فلفل قرمز یا همان فلفل کاین

فلفل قرمز و یا فلفل کاین یکی از مواد دیگری است که می‌تواند با افزایش گردش خون و تحریک مویرگ‌ها لب‌هایتان را حجیم‌تر کند. البته استفاده از فلفل قرمز مانند دارچین و نعنا فلفلی بی‌ضرر نیست و ممکن است به آن حساسیت داشته باشید. پودر و یا روغن فلفل قرمز را مستقیما به لب‌هایتان نزنید، مقدار کمی از آن را با وازلین و یا بالم لب‌تان مخلوط کرده و سپس استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا