روش های خانگی سفید کردن دندان!

روش های خانگی سفید کردن دندان!

توجه: قبل از استفاده از هر روش خانگی برای سفید کردن دندان، حتما با دندانپزشک خود مشورت کنید. برخی از این روش ها ممکن است برای همه افراد مناسب نباشند و یا به دندان ها آسیب برسانند.سفید کردن دندان

جوش شیرین برای سفید کردن دندان:

جوش شیرین یک ماده سایشی ملایم است که می تواند به از بین بردن لکه های سطحی دندان کمک کند. برای استفاده از آن، مقداری جوش شیرین را روی مسواک مرطوب خود بمالید و به آرامی دندان های خود را به مدت دو دقیقه مسواک بزنید. سپس دهان خود را با آب بشویید. از جوش شیرین بیش از یک یا دو بار در هفته استفاده نکنید، زیرا می تواند مینای دندان را ساییده کند.سفید کردن دندان

پوست موز برای سفید کردن دندان:

پوست موز حاوی پتاسیم است که می تواند به سفید شدن دندان ها کمک کند. برای استفاده از آن، داخل پوست موز را به مدت دو دقیقه روی دندان های خود بمالید. سپس دهان خود را با آب بشویید.

سرکه سیب:

سرکه سیب دارای خاصیت اسیدی است که می تواند به از بین بردن لکه ها و سفید شدن دندان ها کمک کند. برای استفاده از آن، یک قاشق غذاخوری سرکه سیب را با یک فنجان آب مخلوط کنید. از این مخلوط به عنوان دهانشویه دو بار در روز استفاده کنید.

زغال فعال:

زغال فعال یک ماده جاذب است که می تواند لکه ها را از روی دندان ها جذب کند. برای استفاده از آن، مقداری پودر زغال فعال را روی مسواک مرطوب خود بمالید و به آرامی دندان های خود را به مدت دو دقیقه مسواک بزنید. سپس دهان خود را با آب بشویید. از زغال فعال بیش از یک یا دو بار در هفته استفاده نکنید، زیرا می تواند مینای دندان را ساییده کند.

هیدروژن پراکسید:

هیدروژن پراکسید می تواند به سفید شدن دندان ها و از بین بردن باکتری ها کمک کند. برای استفاده از آن، یک قاشق غذاخوری هیدروژن پراکسید را با یک فنجان آب مخلوط کنید. از این مخلوط به عنوان دهانشویه یک بار در روز استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا