رژیم لاغری سریع کاهش وزن برای شب یلدا

رژیم لاغری سریع کاهش وزن برای شب یلدا

وقتی نوبت به کاهش وزن می‌رسد، مطمئن هستیم که انگیزه و تعهد کافی برای انجام آن دارید. اما اگر کمبود وقت، شما را از کاهش وزن بازمی‌دارد، یک خبر خوب وجود دارد. لازم نیست هر روز به باشگاه بروید، رژیم‌های غذایی طولانی داشته باشید یا هفته‌ها تمرین کنید تا به تناسب‌اندام برسید.رژیم لاغری سریع کاهش وزن برای شب یلدا

در ادامه این مطلب به رژیم لاغری سریع اشاره خواهیم کرد:رژیم لاغری سریع کاهش وزن برای شب یلدا

تغییرات طبیعی رژیم غذایی

تاحدامکان از مواد غذایی مانند سبزیجات، میوه، برنج قهوه‌ای، مرغ پخته و ماهی استفاده کنید. این غذاها رژیم غذایی شما را با ویتامین‌ها، مواد معدنی، فیبر و تعدادی دیگر از مواد مغذی غنی می‌کنند. اضافه‌کردن میوه‌ها و سبزیجات تازه در رژیم غذایی، روند کاهش وزن شما را تسریع می‌کند، زیرا بدن شما کالری ناخواسته را از غذاهای ناسالم مانند غذاهای سرخ شده و فست‌فود دریافت نمی‌کند.

روتین ورزش

یک ورزش 60 دقیقه‌ای در روز بسیار مهم است. چه 20 دقیقه سه بار در روز بدوید یا یک ساعت روی دستگاه، بدن شما برای کاهش وزن در سه روز نیاز به سوزاندن حدود 1700 کالری (بیش از میزان مصرف روزانه خود) دارد. هرچقدر فعالیت‌های بیشتری انجام دهید، کالری بیشتری می‌سوزانید و کاهش وزن شما سریع تر می شود. مثلاً یک ساعت بسکتبال کامل می‌تواند بیش از 800 کالری بسوزاند.رژیم لاغری سریع کاهش وزن برای شب یلدا

خواب کافی

لاغری سریع تا شب یلدا، 7تا 9 ساعت خواب با کیفیت در شبانه روز داشته باشیم. هر چه خواب با کیفیت تری داشته باشید، کنترل گرسنگی آسان تر است و انرژی بیشتری برای ورزش کردن دارید. کمبود خواب می تواند باعث افزایش گرسنگی، کاهش عضله و افزایش وزن شود.

غذای فرآوری شده را با غذاهای کامل جایگزین کنید

چاقی دلایل زیادی دارد، اما دلیل اصلی آن احتمالا افزایش غذاهای فرآوری شده است. غذاهای فراوری شده، مانند غلات، کیک، دونات و سیب زمینی سرخ کرده، کالری قابل توجهی را بدون سیر کردن شما فراهم می کنند. حتی بدتر از آن، سطح گرسنگی شما می تواند مدت کوتاهی پس از خوردن این غذاها افزایش یابد و باعث چرخه معیوب افزایش وزن می شود.

 حذف ریزه خواری

ریزه خواری یکی از عواملی است که می‌تواند در بلند مدت منجر به اضافه وزن شود. دلیل ریزه خواری را می‌توان عوامل مختلفی مثل عادت به خوردن خوراکی، رژیم‌های غیر اصولی و فشار گرسنگی و یا دلایل روانی مانند افسردگی دانست که در برخی موارد میل به خوردن خوراکی را افزایش می‌دهد. به یاد داشته باشید که داشتن برنامه غذایی سالم و استاندارد، به جای رژیم‌های سختگیرانه و غیر اصولی می‌تواند بهترین، طبیعی‌ترین و صحیح‌ترین روش لاغری و کاهش وزن باشد.

سخن آخر

برای کاهش وزن سریع کافیست به نکات کوچکی توجه کنیم و آن ها را رعایت کنیم و در طی این زمان کم کار های لازم را به طور مداوم تکرار کنید تا اثر بخشیش بیشتر شود. روش های بالا می تواند وزن شما را تقریبا تا حد زیادی کاهش دهد تا شما بتوانید در شب یلدا استایل مورد علاقه خود را داشته باشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا