زنان نامناسب برای ازدواج چه ویژگی هایی دارند ؟

زنان نامناسب برای ازدواج چه ویژگی هایی دارند ؟

ازدواج یک امر بسیار مهم است. زنان نامناسب برای ازدواج و همچنین مردان نامناسب برای ازدواج همیشه وجود دارند، اما مهم شناخت صحیح آن ها است. به نظر شما این افراد چه ویژگی‌هایی دارند؟

در ادامه به بررسی ویژگی های زنان نامناسب برای ازدواج خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید:

زنان نامناسب برای ازدواج، صداقت ندارند

اعتماد یکی از عناصر مهم در رابطه عاشقانه است که اگر نابود شود، ترمیم مجدد آن زمان‌بر و در بعضی از مواقع غیرممکن خواهد بود. زنی که دروغ می‌گوید و این رفتار را به عادت تبدیل کرده است نمی‌تواند شریک زندگی خوبی باشد. در نتیجه صداقت فرد مقابل را بسنجید و در نظر داشته باشید که عدم صداقت در روابط عاشقانه و زندگی مشترک، مشکلات زیادی ایجاد خواهد کرد.

زنان نامناسب برای ازدواج، شخصیت مستقلی ندارد

استقلال لزوماً به معنای استقلال مالی نیست. فردی که شخصیت مستقلی دارد از دنیای کودکی خارج شده‌ و قدم در مسیر بزرگسالی گذاشته است، به خودش متکی می‌باشد، با دیدن ناکامی‌ها و رنج‌های زندگی دچار فروپاشی نمی‌شود و برای رفع نیازها و انتظارات خود، دائم از دیگران متوقع نیست. استقلال همچنین به ویژگی‌های مثبت دیگری همچون اعتماد به نفس و عزت نفس نیز منجر می‌شود.

به بلوغ عاطفی و فکری نرسیده است

هنگامی که کودک هستیم، سرشار از انتظارات و خوش‌بینی‌های غیر واقع‌بینانه نسبت به دنیا می‌باشیم، با مسئولیت‌پذیری در سطح عمیق آن آشنا نیستیم و به دیگران وابستگی داریم. چنین فردی اگر وارد زندگی مشترک شود، هنگام مشاهده مسئولیت‌ها یا چالش‌های زندگی زناشویی دچار ترس و اضطراب می‌شود، پس از رویارویی با اولین رنج‌ها می‌شکند و پر از نارضایتی مداوم و گله و شکایت است. همچنین فردی که به بلوغ عاطفی نرسیده است، با دنیای عواطف و هیجانات آشنا نیست و نسبت به احساسات گوناگون و نحوه مدیریت آن‌ها آگاهی ندارد.

زنان حسود و مشکوک

بدیهی است که هیچ زنی نمی خواهد مرد خود را با کسی شریک باشد، اما وقتی او نسبت به همه چیز مشکوک باشد این مسئله ممکن است مشکل سازتر باشد. نه تنها حسادت بیش از حد یک تجربه ناخوشایند است، بله باعث می‌ شود او آنچه در حال رخ دادن است را به اشتباه تفسیر کند و یک رویداد معمولی را به چیزی که فکر می‌کند تغییر دهد. چنین رفتاری، به مرور زمان رابطه شما را از بین می‌ برد.

زنانی که می خواهند همه چیز داشته باشند و هیچ وقت راضی نیستند

این افراد همیشه به چیزی علاقه دارند که دیگران برای داشتن همان چیزها بی توجه بوده اند و تمایلی نشان نمی دهند. اگر می خواهید با چنین زنی ازدواج کنید، از حساب بانکی خود مطمئن شوید زیرا وقتی نتوانید نیازهای او را برآورده کنید، شما را ترک خواهد.

زنان سلطه گر

این افراد می خواهند رئیس باشند، رئیس همه چیز و همه کس! آنها می خواهند در خانه رئیس باشند، معمولا می خواهند شوهر را با طلاق تهدید کنند و همیشه برخی از استدلالها را برای مطیع کردن شوهرشان به کار می‌ گیرند. زندگی با چنین زنی مانند یک کابوس است و او به شما می‌ گوید چه کاری انجام دهید و چه کاری را نباید انجام دهید و هیچ جایی برای نظر شخصی شما نمی گذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا