زیباترین مدل مو برای خانم های با پیشانی بلند + عکس

زیباترین مدل موها برای خانم های پیشانی بلند

انتخاب مدل موی مناسب بر اساس فرم صورت بسیار مهم است. این کار به شما کمک می کند ویژگی هایی از چهره را که دوست ندارید، بپوشانید و بر آنهایی که زیبا هستند، بیشتر تاکید کنید. ایده آل ترین مدل مو برای افرادی که پیشانی بلند دارند، مدل موهایی هستند که پیشانی را بپوشانند و توجه را به سوی چشم ها جلب کنند.

استفاده از چتری با چند دسته بر روی پیشانی برای افرادی که پیشانی بلند دارند، مدل موهای زیبایی را خلق می کند. در ادامه بهترین مدل موها برای خانم های پیشانی بلند را مشاهده می کنید:

1- باب کلاسیک با چتری

مدل موی باب کلاسیک با چتری های بلند، یکی از بهترین مدل موها برای خانم هایی است که پیشانی بلندی دارند. این کار چشمان شما را بیشتر نمایان می کنند، خصوصا اگر موهایتان را بلوند کنید.

2- موهای بلند با فرق وسط

فرق باز کردن یکی از بهترین راه ها برای پنهان کردن پیشانی بلند است. باز کردن فرق از وسط تا حدی پیشانی شما را می پوشاند، صورتتان را قاب بندی می کند و توجه دیگران را به سوی چشمانتان جلب می کند.

3- موهای بلند با چتری

این مدل مو برای افرادی که صورت بیضی شکل و پیشانی بلند دارند، عالی است. چتری ها شکل بیضی چهره و همچنین پیشانی را می پوشانند و چهره شما را زیباتر می کنند.

4- مدل مدرن ساید پارت

فرق کج برای افراد پیشانی بلندی که صورت مربعی، گرد و قلبی شکل دارند مناسب است. این مدل مو راه حلی عالی برای زمانی است که وقت کافی برای آماده شدن ندارید و می خواهید به سرعت یک مدل موی جذاب داشته باشید.

5- کادربندی چهره با فیس فریم

فیس فریم یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی است که پیشانی بلندی دارند. در این تکنیک رنگ آمیزی هایلایت های زیبایی در جلو مو ایجاد می شود و با قاب بندی چهره زیبایی دوچندانی به صورت شما می بخشد.

6- بلوند کوتاه با چتری

افرادی که موهای نازک و پیشانی بلندی دارند، این مدل مو برایشان معجزه می کند. چتری های بلوند که به اطراف گونه ها متمایل شده اند و توجه را بیش از پیش به سمت چشمان جلب می کنند.

7- موهای بلند بدون چتری

برای پوشاندن پیشانی حتما نباید موهای خود را چتری کوتاه کنید. می توانید با باز کردن فرق کج و حالت دادن موها مقداری از پیشانی خود را بپوشانید و در عین حال مدل موی زیبایی خلق کنید.

8- موهای بلند با کمی چتری

موهای بلند همیشه شیک هستند. تعداد کمی چتری می تواند توجه بیننده را از پیشانی منحرف کند و به سمت چشمان شما جلب کند.

9- باب بلند با فرق وسط

این مدل مو فوق العاده شیک است و به سادگی حالت داده می شود.  می توانید با استفاده از یک اتو مو بر روی موها حالت موج دار ایجاد کنید.

10- باب با چتری های ظریف کناری

مدل موی باب را فرق کج باز کنید و با متمایل کردن چتری ها به یک طرف، پیشانی خود را بپوشانید. این مدل مو بسیار زیباست خصوصا بر روی موهای بلوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا