سلبریتی هایی که بعد از مرگشان نیز پول در می آوردند!

سلبریتی هایی که بعد از مرگشان نیز پول در می آوردند!

همانطور که می دانید بسیاری از افراد مشهور و سلبریتی ها حتی پس از مرگشان نیز همچنان به ثروتشان افزوده می شود. این افراد با فروش آلبوم ها و یا درست کردن یک مکان تاریخی برای خود منبع درآمد خود را حفظ کرده اند که این خیلی قابل توجه است.

همانطور که می دانید بسیاری از افراد مشهور و سلبریتی ها حتی پس از مرگشان نیز همچنان به ثروتشان افزوده می شوددر ادامه با ما باشید تا تعدادی از این سلبریتی ها را به شما معرفی کنیم:سلبریتی هایی که بعد از مرگشان نیز پول در می آوردند!

 جان لنون، سلبریتی پولدار

جان لنون، یک موسیقیدان و نوازنده پیانو معروف است که با ثروتی بالغ بر ۱۲ میلیون دلار، در فهرست ثروتمندترین افراد جهان قرار دارد. او در سال ۱۹۸۰ به دست یکی از طرفداران سابقش به نام مارک دیوید چپمن، کشته شد. با این وجود، هر ساله بیش از ۲ میلیون نسخه از آلبوم‌های موسیقی وی به فروش می‌رسد که باعث افزایش ثروت او شده است.سلبریتی هایی که بعد از مرگشان نیز پول در می آوردند!

مایکل جکسون، هنور هم یکی از سلبریتی های پولدار است!

مایکل جکسون که لقب پادشاه پاپ را با خود یدک می کشد، به گزارش پرشین وی به لطف هواداران خود در سراسر دنیا، حتی پس از فوت، هنوز میلیون ها دلار عایدی دارد. با وجود اینکه در سال ۲۰۱۹ مستندی از زندگی او منتشر شد که جزئیات تاریک و زشتی از زندگی او را افشا کرد، باز هم باعث نشد او تاج پادشاهی خود را از دست دهد و باز هم او پردرآمدترین سلبریتی فوت شده محسوب می شود. ۷۰ درصد این درآمد از قرارداد بلند مدت او با کمپانی سونی حاصل می شود.

پرینس راجرز نلسون

  با وجود اینکه  پرینس در سال ۲۰۱۶ در سن ۵۷ سالگی جانش را از دست داده در آمدی ۱۳ میلیون دلاری دارد. پس از مرگ او و از سال ۲۰۱۷ تا سال ۲۰۱۸ یکی از آلبوم‌های وی ۲۵۰ هزار نسخه فروخت و باعث شد که ثروت او از زمان مرگش دوبرابر بیشتر شود.

الویس پریسلی

الویس پریسلی معمولا نفر دوم این لیست بود ولی کرونا، امپراطوری او را لرزانده است. چرا که بخش زیادی از عایدی پس از مرگ او از “گریس لند” حاصل می شد. گریس لند در حقیقت خانه اوست که تبدیل به موزه شده و علاقمندان این چهره معروف از آن بازدید می کردند. در حال حاضر گریس لند دوباره باز شده ولی میزان بازدیدکننده کمتری را برای رعایت مسائل فاصله گذاری اجتماعی می پذیرد.

جارد هیگینز

پس از فوت رپر امریکایی جارد هیگینز معروف به جوس ورلد و انتشار دومین آلبوم او به نام ” Death Race for Love” بسیار پرطرفدار شد. آلبوم سوم او به نام ” Legends Never Die” نیز پس از انتشار در راس جدول بیلبورد قرار گرفت و از این رو این او را در لیست ده نفر اول پر درآمدترین سلبریتی های فوت شده قرار داده است.سلبریتی هایی که بعد از مرگشان نیز پول در می آوردند!

سخن آخر

همانطور که در این مطلب خواندید، این سلبریتی ها با کارها و اثرهایشان توانسته اند پس از مرگ هم درآمد داشته باشند. این قضیه بسیار جالب است . امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از خواندن ان لذت برده باشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا