سلما هایک و آنجلینا جولی با استایل‌های شیکشان خبر ساز شدند

آنجلینا جولی و سلما هایک ستاره های هالیوود اخیراً در یک نمایش دلگرم از دوستی و رفاقت از شام در رستوران و سالن استراحت “The Nice Guy” در غرب هالیوود لذت بردند. تصمیم آنها برای آوردن فرزندانشان، Pax Thien Jolie-Pitt و Valentina Pinault، این شب را منحصر به فردتر کرد و یک رابطه خانوادگی دلچسب را ایجاد کرد. این دو، که به خاطر مشاغل موفق و تلاش‌های بشر دوستانه خود شهرت دارند، پیوند قوی خود را در حالی که با هم برای یک شب خنده، غذای خوب و اوقات خوشی با عزیزانشان بیرون آمدند، به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: شباهت عجیب چهره “خانم بازیگر ایرانی” با آنجلینا جولی سوژه کاربران شد/ عکس 

این زنان با لباس های بی عیب و نقص، توجه تماشاگران را با استایل های شیک و در عین حال متمایز خود جلب کردند.
این زنان با لباس های بی عیب و نقص، توجه تماشاگران را با استایل های شیک و در عین حال متمایز خود جلب کردند.

این زنان با لباس های بی عیب و نقص، توجه تماشاگران را با استایل های شیک و در عین حال متمایز خود جلب کردند. سلما هایک چشم اندازی از ظرافت داشت و یک کت چرمی مشکی بر تن داشت که حسی از قدرت و پیچیدگی را از خود بیرون می داد. او آن را با یک تاپ مشکی ست کرد و یک پالت تک رنگ را حفظ کرد که زیبایی همیشگی او را برجسته کرد.

در همین حال، آنجلینا جولی ظاهر خنثی تری را انتخاب کرد و یک کت ترنچ بژ با جذابیت کلاسیک پوشید. مجموعه او با بالاپوش مشکی و عینک آفتابی تیره تکمیل شده بود و فضایی مرموز به ظاهر او اضافه می کرد که استایل شیک این دو هنرمند در کنار هم خبرساز شد. شب آنجلینا و سلما با حضور فرزندانشان، پکس تین جولی پیت و والنتینا پینو، خاص تر شد. پکس، پسر خوانده جولی، و والنتینا، دختر هایک، با پیوستن به مادرانشان برای گردش، انرژی و معصومیت جوانی را تجسم کردند.

رفاقت آنجلینا جولی و سلما هایک اغلب به تیتر خبرها تبدیل شده است
رفاقت آنجلینا جولی و سلما هایک اغلب به تیتر خبرها تبدیل شده است

هنگامی که سلما هایک روی گونه‌ ی پکس بوسه‌ ای لطیف را به اشتراک می‌ گذاشت، شاهدان لحظات دل‌ انگیزی را تجربه کردند. این ژست بر پیوند بین ستاره‌ های هالیوود و خانواده‌ هایشان تأکید کرد و بر اهمیت دوستی فراتر از محدودیت‌ های صفحه نقره‌ ای تأکید کرد.

رفاقت آنجلینا جولی و سلما هایک اغلب به تیتر خبرها تبدیل شده است و دوستی واقعی را به نمایش می گذارد که فراتر از زرق و برق صنعت سرگرمی است. علاوه بر استعداد های خود در روی پرده، هر دو زن به اهداف اجتماعی و بشر دوستانه متعهد هستند و از پلتفرم خود برای افزایش آگاهی در مورد مسائل مهم استفاده می کنند. این واقعیت که همه آنها توافق کردند که در کنار فرزندانشان شام بخورند، نشان می دهد که دوستی آنها چقدر قوی است. این بر اهمیت حفظ پیوندهای قوی با وجود برنامه های شلوغ تأکید می کند و به همه یاد آوری می کند که گذراندن وقت با هم در میان مشغله های زندگی بسیار ارزشمند است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا