سیلی ویل اسمیت به کریس راک به خاطر خواستگاری از همسرش/ غیرتی شدن آقای بازیگر

جادا پینکت اسمیت همسر ویل اسمیت در مصاحبه ای که اخیرا داشته حرف های جالبی زد. در این مصاحبه که تازه منتشر شده از پینکت اسمیت درباره واکنشش به شوخی کریس راک با موهای تراشیده‌اش در مهمانی معروف اسکار پرسیدند.

علت سیلی ویل اسمیت در مراسم اسکار

حرف‌های همسر سابق ویل اسمیت نشان می‌دهد که آن شوخی بی‌مزه و اتفاقاتش به‌خاطر یکسری مسائل و حرف‌هایی بود که پیشتر به‌وجود آمده بودند.

علت سیلی ویل اسمیت در مراسم اسکار

خواستگاری کریس از همسر ویل اسمیت قبل از سیلی معروف اسکار

خانم بازیگر در پاسخ به این سوال گفت می‌دانم که کمدین‌ها و شومن‌ها کارشان همین است. و واقعا نمی‌خواهم که درباره رفتار مردم قضاوت داشته باشم و بگویم که چطور رفتار کنند و حرف و هنرشان را چطور بروز بدهند. بارها هم گفتم و بازهم می‌گویم که حرف‌های آن شب کریس به‌شدت ناراحتم کرد و قلبم را شکست.

جادا در میان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد که در 94امین دوره جوایز اسکار که آن ماجرا پیش آمد و همسرش ویل اسمیت حسابی از خجالت کریس راک روی سن برآمد، مدت‌ها بود که او و ویل باهم زندگی نمی‌کردند.

سیلی زدن ویل اسمیت به خاطر شوخی با همسرش

جرقه این ماجرا درست وقتی زده شد که ویل برنده جایزه بهترین بازیگر مرد شد. او در صحبت‌هایی که بعد از جایزه داشت با اشک پشت میکروفن اعلام کرد که «عشق باعث می‌شود که کارهای احمقانه انجام بدهی» اما هیچ وقت به‌خاطر این مواجهه از کریس معذرت خواهی نکرد.

کتک کاری ویل اسمیت با رقیب عشقی

کتک کاری ویل اسمیت با رقیب عشقی

در کمال ناباوری، جادا در کتابش پرده از این راز برداشت که کریس زمانی به او پیشنهاد دوستی و رابطه عاطفی داده بود. او خاطر نشان می‌کند که «تقریبا هر تابستان این خبر پخش می‌شد که من و اسمیت درحال طلاق . جداشدن هستیم.

کتک کاری ویل اسمیت با رقیب عشقی

آن تابستان معروف هم کریس که فکر کرد که ما در پروسه طلاق هستیم به‌همین خاطر بامن تماس گرفت و پیشنهاد رابطه دوستی داد. من اینطوری بودم که «منظورت چیه؟» کریس هم گفت «خوب مگه قرار نیست از ویل جدا بشی؟»

جادا فاش کرد که او و همسرش ویل اسمیت 7 سال است که جدا از هم زندگی می‌کنند.

در جوابش گفتم که «معلومه که نه، این حرف‌ها همش شایعه هستند». کریس هم حرفش را پس گرفت و معذرت‌خواهی کرد. همین ماجرا تمام شد.

جادا پینکت اشاره کرد که بعد از ماجرای اسکار هیچ حرفی با کریس نزده است و امیدوار است که همه به صلح درون برسند.

طلاق جادا و ویل اسمیت علنی شد

طلاق جادا و ویل اسمیت علنی شد

حالا در مصاحبه‌ای که تازه منتشر شده، این بازیگر 52 ساله پرده از رازی عحیب برداشت. خبری که واکنش زیادی به دنبال داشت به‌خصوص بعد از آن همه انکاری که این زن و شوهر درباره مشکلات زناشویی‌شان و عدم تعهد به ازدواج داشتند.

جادا فاش کرد که او و همسرش ویل اسمیت 7 سال است که جدا از هم زندگی می‌کنند.

جادا فاش کرد که او و همسرش ویل اسمیت 7 سال است که جدا از هم زندگی می‌کنند. ازدواجی که در سال 1997 شروع شد حالا به جایی رسیده که به‌نظرمی‌رسد آینده دونفرشان دو مسیر متفاوت است. جادا اشاره کرده که «سال 2016 هردوی ما از تلاش برای نجات این ازدواج خسته شدیم. فکر کنم هردوی ما در دنیای فانتزی از دیگری گیر افتاده بودیم.»

جادا فاش کرد که او و همسرش ویل اسمیت 7 سال است که جدا از هم زندگی می‌کنند.

جادا در کتابش این جدایی را «طلاق» می‌داند هرچند که هیچ برگه و سندقانونی و رسمی وجود ندارد. او می‌نویسد «درست است که ما روی کاغذ و به‌طور رسمی طلاق نگرفتیم، اما این جدایی، خودِ خود طلاق است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا