شلوار مناسب اندامتو می‌شناسی؟!

گاهی اوقات خیلی خوب هزینه می‌کنید، از ترندهای  روز می‌خرید، رنگ‌های خوبی انتخاب می‌کنید ولی نتیجه آن چیزی که دلخواه‌تان است نمی‌شود! ظاهرتان شیک و مناسب به نظر نمی‌رسد و هی دنبال دلیل می‌گردید که «کجای کارم اشتباه بوده؟!»

توجه نکردن به نوع اندام و خرید کردن صرفا براساس مد روز و علاقه‌مندی همیشه راهکار خوبی نیست. فقط ممکن است خوشحال باشید که طبق بازار و مد حرکت کرده‌اید اما مساله‌ی خیلی مهمی که اینجا داریم و مخفی به نظر می‌رسد این است که باید بنا به تیپ بدنی‌تان لباس بپوشید در غیراین‌صورت هم ممکن است از خریدتان پشیمان بشوید و هم اینکه نتیجه‌ی معکوس بگیرید.

چه کار کنید که تیپ‌تان خوب به نظر برسد؟

یکی از مواردی که باید به آن توجه کنید مدل شلوار است. هر شلواری به هر فرم بدنی نمی‌آید. براساس چاقی و لاغری و کوتاه و بلند بودن قد، مدل‌های مختلف شلوار خودشان را شکل‌های مختلف نشان می‌دهند.

با هم چند مدل شلوار را بررسی می‌کنیم:

 

شلوار بگ:

مدتی است که شلوارهای بگ یا همان شلوارهایی که از بالا تا پایین گشاد راسته است مد شده و بازار را فراگرفته است. در جنس‌های مختلف از جین گرفته تا کرپ و لینن و پارچه‌های لخت موجود است. اما این شلوارها با چه اندام‌هایی سازگار است؟ ببینید!

اندام‌های تپل و افراد لاغر و قدبلند می‌توانند از این شلوارها استفاده کنند. وقتی شما شلوار راسته گشاد بپوشید نواحی پرحجم‌تر بدن‌تان مخفی می‌شود و می‌توانید ظاهر بهتری برای خودتان بسازید.

شلوار راسته:

شلوارهایی که نه گشاد است نه تنگ. گشادی ران تا مچ پا به یک نسبت مناسبی اندازه است. این شلوارها را همه‌ی افراد می‌توانند بپوشند. چون شلوارهای راسته نشان‌دهنده‌ی نواقص و عیب‌های اندام نیستند.

دامن‌شلواری:

لطفا اگر قد بلندی دارید و لاغر هستید از این شلوارها استفاده کنید. در غیر این‌صورت کوتاه‌قدتر و چاق‌تر به نظر می‌رسید که قطعا باب دل هیچکسی نیست.

شلوار بوتکات:

شلواری که شبیه شلوارهای دمپاگشاد است. از زانو به پایین گشاد می‌شود و در قسمت ران تنگ است. این شلوارها برای افراد قد کوتاه خیلی مناسب است. باعث می‌شود اندام‌تان کشیده‌تر به نظر برسد. پس اگر قد کوتاهی دارید بی تردید این مدل شلوار را انتخاب کنید!

شلوار مام فیت:

شلوارهای مام فیت از بالا کمی گشاد هستند و به مچ پا که می‌رسند تنگ‌تر می‌شوند. یکی از مناسب‌ترین نوع شلوار برای کسانی است که قد کوتاه دارند.

شلوار پیلی‌دار:

مدتی است این شلوارها هم دوباره به دنیای مد برگشته‎اند. برای تمامی اندام‌ها مناسب هستند به جز کسانی که شکم و پهلو و باسن بزرگی دارند. چون در پررنگ کردن چاقی این اندام‌ها خیلی خیلی موثر است.

شلوار اسکینی:

شلوار اسکینی یا همان شلواری که جذب است. این شلوار را بهتر است کسانی که اندام متناسب دارند استفاده کنند. برای پاهایی نه خیلی لاغر و نه خیلی چاق!

شلوار مام استایل:

این شلوار تاحدودی شبیه مام فیت است ولی گشادی قسمت ران شلوار بیشتر است. افرادی که قد بلندی دارند از پوشیدن این شلوار می‌توانند لذت ببرند. لطفا اگر قد کوتاهی دارید دور مام فیت و مام استایل را خط بکشید!

این نکات را رعایت کنید و مطمئن باشید اثر فوق‌العاده‌اش را روی تیپ‌تان خواهید دید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا