شومیز سفید و چند ایده کاربردی برای ست کردن در استایل

شومیز سفید یکی از پرکاربردترین آیتم پوششی است چرا که هم راحت با هرچیزی ست می شود و هم استایل شیک و باکلاسی برایتان می سازد.

شومیز سفید و ایده ست کردن برای استایل روزانه

شومیزها گزینه بسیار محبوبی هستند که قطعا در کمد لباس هر خانمی دیده می شوند چرا که با انواع و اقسام لباس ها می توان آن ها را ست کرد از استایل غیررسمی و راحت تا مهمانی های دوستانه یا ایونت رسمی، شومیز سفید را می توانید در هر فصلی و هر مکانی بپوشید و لذت ببرید.

شومیز سفید و ایده ست کردن برای استایل روزانه

در این مطلب از مجله نی نی بان نگاهی داریم به چند ایده ست کردن شومیز سفید در رویدادهای مختلف که کمک می کند استایل شیک و جذابی داشته باشید.

شومیز سفید اورسایز با لگ مشکی، جین آبی با کتانی یا کفش کالج، یا شومیز کراپ سفید با جین جذب ایده های عالی برای استایل روزمره روزانه هستند.

شومیز سفید بهترین برای استایل روزانه استایل کژوال

شومیز سفید اورسایز با لگ مشکی، جین آبی با کتانی یا کفش کالج، یا شومیز کراپ سفید با جین جذب ایده های عالی برای استایل روزمره روزانه هستند.
ست کردن شومیز سفید در محیط کار

در محیط کار هم زیبا و شیک باشید

امروزه همه چیز فرق کرده و دیگر قرار نیست مثل قدیم لباس سر کار خسته کننده و زشت باشد. اگر محیط کارتان دفتری است که می توانید لباس های نیمه رسمی بپوشید بد نیست این ایده های استایل با شومیز سفید را امتحان کنید:

شومیز سفید با دامن

یک شومیز سفید با دامن میدی همراه با بوت پاشنه دار، استایل تان را شیک و لوکس نشان می دهد. با یک کیف دستی دیگر همه چیز تکمیل می شود.

شومیز و شلوار

برخلاف مدل قبلی که دکمه های شومیز کاملا بسته بود برای این ایده استایلی می توانید زیر شومیزتان یک تاپ سفید یا هر رنگ دیگری بپوشید و دکمه ها را باز بگذارید. این استایل راحت را با یک شلوار بگ ست کنید تا راحتی تان تکمیل شود.

کت بلیزر

کت های بلیزر همیشه محبوب دنیای مد هستند. کت بلیزر، شومیز سفید و جین مشکی جذب و اسکینی یک استایل محشر و فوق العاده است.
این بار برای مهمانی ها به جای پوشیدن پیراهن بلند، شومیز سفید و دامن را امتحان کنید

شومیز سفید با دامن فون

این بار برای مهمانی ها به جای پوشیدن پیراهن بلند، شومیز سفید و دامن را امتحان کنید و ببینید که همه چطور از استایل شیک و ساده شما متعجب می شوند.
اگر فکر می کنید شومیز سفید فقط برای فصل گرماست باید بگوییم اشتباه می کنید

شومیز سفید بهترین گزینه برای استایل لایه ای پاییز

اگر فکر می کنید شومیز سفید فقط برای فصل گرماست باید بگوییم اشتباه می کنید. این بار زیر پالتو، ترنچ کت یا هودی هایتان یک شومیز سفید بپوشید تا ببینیند چه تیپ معرکه ای می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا