صدف طاهریان با موهای چتری غیرقابل شناسایی شد! + عکس

اینستاگرام صدف طاهریان با انتشار عکسی از او با موهای چتری به روز شده است که چهره خانم مدل حسابی تغییر کرده است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری از دانشگاه تهران است که از بازیگری در تلویزیون ایران شروع کرد و در ۲۷ سالگی به ترکیه رفت و وارد مدلینگ شد.

صدف طاهریان با موهای چتری

صدف طاهریان با موهای چتری غیرقابل شناسایی شد! + عکس

سن صدف طاهریان

صدف طاهریان متولد ۳۰ تیر ۱۳۶۷ در تهران، بازیگر، مدل و مجری است.

بازیگر شدن صدف طاهریان

در سال ۱۳۸۶ وقتی ۱۹ ساله بود وارد کلاس های بازیگری شد تا اینکه سال ۱۳۹۰ در ۲۳ سالگی با سریال «تلفن همراه» اولین بار جلوی دوربین رفت. ایشان چند هفته بعد در تله فیلم داریکوب به کارگردانی سعید اسدی نیز حضور داشت.

مهاجرت صدف طاهریان

آبان ماه سال ۱۳۹۴ چندین عکس مغایر با شئونات اسلامی از وی در اینستاگرام منتشر شد که ابتدا گمان می شد شبکه اجتماعی اش هک شده اس. اما طاهریان ساعاتی بعد با انتشار ویدیویی اعلام کرد این تصاویر را خود به اشتراک گذاشته و زندگی جدیدی را در کشور ترکیه شروع کرده است.

افشاگری صدف طاهریان

او در مصاحبه با یک رسانه خارجی در مورد خروجش از ایران گفت: برخی شرکت هات فیلمسازی و کارگردان ها در ازای راه دادن او به فیلم ها و پروژه های بزرگ از وی درخواست های شرم آور می کردند و سعی داشتند از این طریق با وی وارد معامله شوند. با این حال تاکید دارد این مسائل تنها تجربیات او و تنی چند از دوستان همکارش بوده و شاید قابل تعمیم به تمامی بازیگران زن و دست اندرکاران سینما نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا