طالعی بینی هفتگی ۲۵ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

طالعی بینی هفتگی ۲۵ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

طالع بینی و فال روزانه در بسیاری از موارد احتمال دارد درست عمل کند. اما دقت کنید که نمیشود تمامی کارهایمان را به آن واگذار کنیم. این مطالب بیشتر جنبه سرگرمی دارند.

در ادامه له بررسی طالع بینی هفتگی فروردین خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید:

طالع بینی هفتگی متولدین فروردین:

یک انرژی واقعی در زندگی روزمره شما به حرکت در می‌آید و شما را به جستجوی یا ارائه اطلاعات مفید سوق می‌دهد، شما را تشویق می‌کند تا سرمایه‌گذاری‌های عاطفی و مالی جسورانه‌ تری انجام دهید و به طور کلی، دید وسیع‌ تری از زندگی به شما می‌دهد. سیارات ارتباطات سیال را تضمین می کنند و شما در هنر ایجاد روابط عالی هستید. از موقعیتی که برای مراقبت از خود اختصاص داده شده است استفاده کنید و کوچکترین خواسته خود را برآورده کنید. مغناطیس شما، که توسط ستاره ها تقویت شده است، باید موفقیت بسیار خوبی را با تحسین کنندگان بالقوه شما به ارمغان بیاورد. شما خود را از شادی محروم نمی کنید.

طالع بینی هفتگی متولدین اردیبهشت:

ورود خورشید به نشانه شما نمادی از تجدید در حال پیشرفت است. شما احساس می کنید احیا شده اید، تصورات شما رشد می کند و اهداف شما افزایش می یابد.اطرافیان شما ایده های دیوانه وار و رفتار عجیب و غریب شما را بهتر درک خواهند کرد. شما مقاومت ناپذیر هستید و خود را از اعمال قدرت اغواگری خود محروم نمی کنید. مجردها به سرعت به پیشرفت‌های پرشور شما که برایشان انجام می‌دهید پاسخ می‌دهند، و زوج‌ها از یک فلاش بک لذت می‌برند که شب‌هایشان را به آتش می‌کشد. این فرصت های بزرگ را از دست ندهید. از لذت های ساده زندگی، بدون پیچیدگی لذت ببرید.

طالع بینی هفتگی متولدین خرداد:

نور وارد خانه شما می شود و زندگی روزمره شما را با برخوردهای زیبا، روابط مستحکم و رضایت بخش، وعده ها و پروژه های مشترک زینت می دهد. با توجه به انتظارات شخصی خود از شرایط عالی به خصوص در زمینه عاطفی و مالی بهره مند خواهید شد. هیچ چیز آنقدر زیبا نیست که شما را راضی کند، و نیمه خیال پرداز شما تمام جذابیت های خود را به کار می گیرد تا شما را راضی کند و دوست داشته شود. ارتباط تشویق می شود و نقاط مشترک زیادی وجود دارد. شما نمی توانید در برابر وسوسه عشق مقاومت کنید. شما وارد ماجراهای دیوانه وار یا اتحادیه های بسیار رمانتیک می شوید. به سوگندها و وعده های بزرگ احترام گذاشته می شود.

متولدین تیر:

در زندگی حرفه ای شما یک دوراهی پیش خواهد آمد. شما به مشاوره نزدیکان خود نیاز دارید، زیرا به طور مستقل تصمیم نخواهید گرفت. انتخاب مورد نیاز است. راه حل دیگری جز تغییر عقیده ندارید. ممکن است منحرف شوید.حساسیت، میل و خیرخواهی را از خود ساطع می کنید و محبوبیت کسب می کنید. روزهای آینده با شوق زندگی، خوش بینی، ابتکار و رفاقت مشخص خواهند شد. شما مایلید به شریک زندگی و عزیزان خود نزدیک شوید. شما به اسرار گوش می دهید و احساسات خود را با اطمینان کامل آشکار می کنید. چقدر خوب است که به تعهدات خود عمل کرده باشید و بتوانید برای شام بیرون بروید یا کمی تفریح ​​کنید.

متولدین مرداد:

فصل بهار برای امور مالی بسیار زیبا است! در تمام فصول قدردانی می شود. در اینجا زمانی فرا می رسد که درآمد شما مانند یک گیاه سبز زیبا رشد می کند. کائنات به شما می گوید برای فرار از خستگی راهی برای خروج پیدا کنید! با این حال، باید باتری های خود را به اندازه کافی شارژ کنید تا با عذاب های آب و هوایی که منطقه زودیاک در حال حاضر شما را در معرض آن قرار داده است، روبرو شوید. بنابراین، در حالی که منتظر روزهای بهتر هستید، کمی زمان بگذارید تا از فشار خارج شوید. در صورت گرم شدن بیش از حد، در فرار شک نکنید.

متولدین شهریور:

این هفته زندگی عاشقانه خود را دوباره در دست بگیرید، آن را در اولویت خود قرار دهید و به طور قابل توجهی احساسات خود را بهبود بخشید. این کلید شادی عاطفی است! کی گفته با پول نمیشه خوشبختی خرید؟ شاید آنهایی که ندارند برای دلداری دادن به خود و تحمل دردشان. در هر صورت، وقتی شانس وجود دارد، همانطور که برای شماست، حداقل کاری که می توانید انجام دهید قدردانی از آن است. وضعیت مادی شما بیشتر رشک برانگیز خواهد بود تا رقت انگیز! به موقعیت های خسته کننده پشت می کنید. شما باید فشار را رها کنید، اطراف خود را با افراد خوب احاطه کنید و در یک محیط سالم زندگی کنید.طالع بینی هفتگی

متولدین مهر:

زمان بسیار خوبی برای سفرها، جلسات شما و ریشه یابی با ارزش ترین روابط شماست. گفتگوها جدی تر، عمیق تر و سازنده تر هستند. شانس نیز در ابتکارات شما را همراهی می کند و می توانید سرمایه گذاری های عالی انجام دهید زیرا شهودات شما به ویژه تیز خواهد بود.اصالت کلمات شما فرصت هایی برای شانس در زندگی عاطفی شما ایجاد می کند. شما در اغوا کردن، فریب دادن و رهایی شریک زندگی خود از محدودیت ها یا تردیدها سهولت واقعی دارید. عشق و آزادی در کنار هم قرار می گیرند، همدستی در روابط شما در این هفته کاملاً طبیعی است. اما مراقب حس شوخ طبعی خود باشید که می تواند آسیب زا باشد.

متولدین آبان:

بین خود و دیگران، باید تعادلی منصفانه و سودمند پیدا کنید! نوبت شماست که بین توجه به دیگران، شرکا، همکاران و نیازهای واقعی و غیرقابل مذاکره خود تفاوت بزرگی ایجاد کنید، زیرا آنها ضروری هستند! این هفته، خورشید در نشانه شما، شما را به حساب عدالت طلبی فرا می خواند! مجردها همیشه در تلاشند تا برخوردها را برانگیزند (مشکل نخواهد بود) و استراتژی های مناسبی را برای یافتن یک شریک روحی ایجاد کنند. مگر اینکه از این تأثیرات پویا برای زندگی کامل و لذت بردن از لحظه حال با لذتی بی دغدغه و شهوانی استفاده کنید، در دل دارید که بفهمید چه چیزی شما را به شدت به طرف مقابل متصل می کند.

متولدین آذر:

این هفته هیچ چیز در آسمان مبادلات شما روشن نیست! تماس‌ها، بحث‌ها یا ایده‌های شما وقت خود را می‌گیرد، شما این فرصت را دارید که همه آن‌ها را حفاری کنید و با عقایدی که به قلب شما نزدیک است، بین احساسات حیوانی، اقتدار، لجاجت و روشن بینی، عقل خود را حفظ کنید.مجردها از این موقعیت سیاره ای برای یافتن همنوع خود استفاده کنید، شما تمام شانس های ملاقات با شخص خاص را دارید! از زیاده روی در آن بپرهیزید و اجازه ندهید که شور و شوق شما به بی حوصلگی تبدیل شود. اگر در یک رابطه هستید خود را متقاعد می کنید که قلب شما برای تحقق بخشیدن به امیدهایتان آماده انجام هر کاری است.

متولدین دی:

ورود خورشید زندگی روزمره شما را به حرکت در می آورد، پویایی جدیدی را برای شما به ارمغان می آورد و پتانسیل ارتباطی شما را برجسته می کند. شما آماده اید که درگیر شوید، ابتدا بروید، شروع کنید و از هر فرصتی که پیش می آید استفاده کنید.همه چیز درست است. زندگی عاشقانه شما هرگز بهتر از این هفته نبوده است. با هم، اشتیاق به شما بال می دهد. سپس کم کم به یک رابطه صبورانه تبدیل می شود بدون اینکه عشق و احساساتی که نسبت به یکدیگر دارید تضعیف شود. هفته ای پر از پیچ و خم است و شما توجه مهربان خود را دوچندان می کنید. برخوردهای جدید مثمر ثمر است. تعادل خوبی پیدا می کنید.طالع بینی هفتگی

متولدین بهمن:

یک مقاومت زیبا شما را به سوی تکامل سوق می دهد، پروژه شما هر چه که باشد. شما درست هدف می گیرید و نه خیلی بالا. به هر حال روابط با دیگران چندان پیچیده نیست. کاملا برعکس است. شما تلاش کنید. دیگران قدردان آن هستند. شما هیچ چیز را به شانس واگذار نمی کنید. شما با انگیزه و پویا هستید. به خصوص در اوقات فراغت یا هر چیزی که مربوط به هنر است، برخوردهای زیبایی می کنید. اگر می خواهید بهترین شانس را برای ملاقات با مردم داشته باشید، در پیله خود پنهان نشوید! اگر در یک رابطه هستید، بحث های زیادی وجود دارد و فرصتی برای بهبود عملکرد زوج شما وجود دارد. آیا اختلاف نظر ایجاد می شود؟ اکنون زمان مقابله با آنها است.

متولدین اسفند:

این هفته ای است که شما را به سمت عمل سوق می دهد و به شما امکان می دهد در درون خود تکامل پیدا کنید. این انرژی به بیرونی شدن احساسات شما کمک می کند. از پیشنهاد لذیذ آسمانی استفاده کنید و بدانید که آسمان پیوندهای شما را روشن می کند و از همکاری گسترده و شیرینی زندگی مشترک چشم پوشی می کند. شما بدون شک از این فرصت برای اتخاذ تصمیمات خوب و مشترک استفاده می کنید و به آینده تحت حمایت شادی آور نگاه می کنید. سیارات این تمایل را با باز کردن گفتگو و با تسهیل ارتباط بین زوجین تقویت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا