طراحی ناخن هلویی به رنگ سال 2024

طراحی ناخن هلویی به رنگ سال 2024

رنگ ترند سال 2024، هلویی انتخاب شده است. و اگر شما هم جزو افرادی هستید که با ترندهای سال پیش می رویدف پس به شما توصیه می کنیم که خرید و استفاده از این رنگ ها را در استایل خود قرار دهید. ناخن های مرتب با رنگ ترند سال می تواند استایل شما را جذاب تر نشان دهد.

در ادامه چند ایده رنگ هلویی برای طرح ناخن را برای شما قرار داده ایم؛ با ما همراه باشید:

1-طرح فرنچ

اگر به طرح های ساده و شیک علاقه مندید، طرح فرنچ کاملا مناسب شما است. شما می توانید از رنگ هلویی برای فرنچ ناخن ها استفاده کنید. مدل فرنچ ناخن به فرم ناخن ها بستگی دارد که این مورد به انتخاب شما متفادت است. اما در هر صورت این طرح روی هر مدل ناخنی خود را به خوبی نشان می دهد.

2- رنگ مات هلویی

رنگ های مات معمولا مورد پسند خانم هایی است که به رنگ های نود و ساده و مینیمال علاقه مندندو این مدل و طرح ناخن بسیار شیک به نظر می رسد و مناسب هر رنگ پوست و هر مدل ناخن است.

3- طرح های فانتزی

رنگ هلوی از جمله رنگ هایی است که به راحتی می توان برای طرح های فانتزی از ان استفاده کرد. با توجه به رنگ هلویی یکی از طرح هایی که می توانید روی ناخن ها استفاده کنید، طرح هلو است که می توانید با طرح و رنگ های دیگر ترکیب کنید.

4- طرح های شاین دار

این مدل از طرح ناخن ها برای افرادی است که روحیه هیجانی بالایی دارند و همیشه دوست دارند با اعتماد به نفس به نظر برسند. می توانید علاوه ب استفاده از رنگ هلویی در ناخن هایتان، از طرح شاین دار نیز بهره ببرید. این مدل باعث می شود که ناخن هایتان بیستر به چشم بخورند و بسیار عالی و زیبا به نظر برسند.

سخن آخر

رنگ های هلویی جزو رنگ های نود و پرطرفدار هستند و معمولا با اکثر استایل ها می توان ان ها را ست کرد و بسیار شیک به نظر رسید. امیدواریم طرح هایی که برای شما قرار دادیم کاربردی باشد و بتوانید از آن ها در استایلتان استفاده کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا