طرز تهیه نان سیر ترد و خوشمزه با نان باگت!

طرز تهیه نان سیر ترد و خوشمزه با نان باگت!

نان سیر که با نان باگت تهیه میشود، معمولا به عنوان پیش غذا سرو میشود و یک غذای بین‌المللی است که له روش های مختلف تهیه میشود.نان سیر

در ادامه به آموزش تهیه نان سیر پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید:

مواد لازم جهت تهیه نان سیر:

نان باگت یا نان فرانسوی ۳ عدد

سیر ۳ بوته

کره ۱ عدد ۵۰ گرم

جعفری ۲ الی ۳ قاشق غذاخوری

پنیر پارمیزان به میزان لازم

پنیر ورقه ای ۵ الی ۶ ورقه

نمک، فلفل سیاه، اورگانو به میزان لازم

روغن زیتون ۴ قاشق غذاخوری

مرحله اول تهیه نان سیر:

ابتدا بوته های سیر را میشوییم و از وسط زا چاقو برش میزنیم. روی روته های سیر نمک و فلفل میریزیم و سپس روی آن روغن زیتون و اورگانو میریزیم و داخل ورق آلومینیوم میپیچیم.

مرحله دوم:

فر را از قبل روشن کرده و اجازه می دهیم گرم شود. سیر را داخل فر قرار میدهیم. فر را روی دمای ۱۸۰ درجه سانیگراد قرار میدهیم و به مدت نیم ساعت میگذاریم شیر ها نرم و مزه دار شوند.نان سیر

مرحله سوم:

در این مرحله بوته های مزه دار شده را از فر خارج میکنیم تا خنک شوند. سپس سیر را از پوستش جدا کرده و داخل ظرفی میریزیم.

مرحله چهارم:

پس از این جعفری را می شوییم و روی تخته ریز خرد می کنیم. کره را به همراه جعفری خرد شده و پنیر پارمیزان به سیر اضافه می کنیم و با چنگال آن ها را کاملا له و مخلوط می کنیم تا مایه یکدستی داشته باشیم.

مرحله پنجم:

پس از آماده سازی مواد ، نان باگت ها را از وسط نصف کرده و همین طور داخل آن ها را نیز کاملا خالی می کنیم. از مایه سیر داخل نان باگت ها می ریزیم و با پشت قاشق روی آن ها را صاف می کنیم و روی هر کدام پنیر ورقه ای قرار میدهیم.

مرحله ششم:

سینی فر را پس از اینکه داخل فر گرم شد بیرون می‌آوریم و نان باگت ها را داخل آن میچینیم. فر را روی دمای ۱۸۰ درجه قرار داده و سینی را داخل فر میگذاریم. ۵ دقیقه برای برشته شدن روی پنیرها کافی است. نان های آماده شده را روی ظرف بچینید و میل کنید. نوش جان!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا