عادت آدم های ثروتمند که باعث موفقیت می شود!

عادت آدم های ثروتمند که باعث موفقیت می شود!

تعداد میلیاردرها در سال 2021 به 2755 نفر رسید. ممکن است فکر کنیم که این آدم های ثروتمند خوش شانس باشند، اما وقتی صحبت از ثروت میلیاردی می‌شود، شانس تنها عامل موفقیت این افراد نیست. طبیعتا آن ها برای به دست آوردن این ثروت کارهای زیادی برای ارتقاء خود کرده اند.تعداد میلیاردرها در سال 2021 به 2755 نفر رسید. ممکن است فکر کنیم که این آدم های ثروتمند خوش شانس باشند، اما وقتی صحبت از ثروت میلیاردی می‌شود، شانس تنها عامل موفقیت این افراد نیست

در این مطلب از نی‌نی‌بان، قصد داریم به چند عادت مفید آدم های ثروتمند اشاره کنیم. با ما باشید:تام کرولی، نویسنده کتاب عادت های ثروتمند می‌گوید: میلیونر ها سلامت خود را اولویت قرار می‌دهند. 87 درصد از ثروتمندان روزانه کمتر از 300 کالری غذای ناسالم می‌خورند.

1- انتخاب غذای سالم

تام کرولی، نویسنده کتاب عادت های ثروتمند می‌گوید: میلیونر ها سلامت خود را اولویت قرار می‌دهند. 87 درصد از ثروتمندان روزانه کمتر از 300 کالری غذای ناسالم می‌خورند. غذای نامرغوب یا ناسالم به شدت بر سلامتی ما ازجمله فعالیت مغزما تاثیر می‌گذارد. مغزی که انرژی کافی دریافت نکند، کندتر فکر می‌کند و نمی‌تواند روی کارها تمرکز کند. رژمی غذایی سرشار از سبزیجات، میوه ها، غلات، ماهی و گوشت بدون چربی می‌تواند خلق و خوی پایداری را ایجاد کند.ثابت شده است که خواندن به بهبود حافظه، تحریک فعالیت مغزی و کاهش خطر زوال عقل در سنین بالا کمک می کند. مطالعه منظم خمچنین می تواند سطح هوش شما را افزایش دهد.

2- آن ها وقت خود را با تلویزیون یا اینترنت تلف نمی‌کنند

تام کورلی متوجه شد که 2/3 افراد ثروتمندکمتر از 1 ساعت در روز تلویزیون تماشا می کنند. 63 درصد از آن ها کمتر از یک ساعت را در اینترنت صرف چیزهایی می کنند که به شغلشان ربطی ندارد. افراد موفق به جای اوقات فراغت خالی و بیهوده، از اوقات فراغت خود بهره وری بیشتری می کنند. وقت خود را صرف کارهای داوطلبانه و ارتباطات یا چیزی می کنند که می تواند در آینده برایشان مفید باشد.ثابت شده است که خواندن به بهبود حافظه، تحریک فعالیت مغزی و کاهش خطر زوال عقل در سنین بالا کمک می کند. مطالعه منظم همچنین می تواند سطح هوش شما را افزایش دهد.

3-کتاب خوندن

ثابت شده است که خواندن به بهبود حافظه، تحریک فعالیت مغزی و کاهش خطر زوال عقل در سنین بالا کمک می کند. مطالعه منظم خمچنین می تواند سطح هوش شما را افزایش دهد. میلیاردر ها اغلب خواندن را به یکی از عادات روزانه خود تبدیل می کنند. این کار به آن ها اجازه می دهد نه تنها فعالیت مغز را حفظ می کنند، بلکه دائما روی بهبود خود کار کنند.ثروت و زندگی بدون کار مترادف یکدیگر نیستند. موفقیت مالی افراد ثروتمند بدون آمادگی بسیار زیاد آنها برای کار غیرممکن خواهد بود. بیشتر میلیاردر ها کمتر از یک هفته برای خود صرف می کنند.

4- خیلی کار می کنند

ثروت و زندگی بدون کار مترادف یکدیگر نیستند. موفقیت مالی افراد ثروتمند بدون آمادگی بسیار زیاد آنها برای کار غیرممکن خواهد بود. بیشتر میلیاردر ها کمتر از یک هفته برای خود صرف می کنند. این بسیار بیشتر از چیزی است که معمولا تصور می‌شود.افراد ثروتمند برخلاف دیگران، هدف گرا هستند. این افراد معمولا در مسیر رسیدن به اهدافی که تعیین می کنند به جزئیات توجه دارند و دقیق هستندو آن ها وعده های توخالی به خود و دیگران نمی دهند.

5-هدف خود را تعیین می کنند و به سمت آن حرکت می کنند

افراد ثروتمند برخلاف دیگران، هدف گرا هستند. این افراد معمولا در مسیر رسیدن به اهدافی که تعیین می کنند به جزئیات توجه دارند و دقیق هستندو آن ها وعده های توخالی به خود و دیگران نمی دهند. بلکه به خود عمل می کنند تا مورد اعتماد شرکای تجاری و سرمایه گذاران واقع شوند.افراد ثروتمند به شدت روی روتین روزانه خود حساس هستند و برای هرکاری زمان محدود و مشخصی را در نظر میگیرند و طبق برنامه پیش می روند.

کلام آخر

افراد ثروتمند به شدت روی روتین روزانه خود حساس هستند و برای هرکاری زمان محدود و مشخصی را در نظر میگیرند و طبق برنامه پیش می روند. عادت هایی که گفته شد به ظاهر ساده هستند ولی در طولانی مدت و انجام مداوم آن ها بسیار تاثیر گذار خواهند بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا