عمل های زیبایی دنیا جهان بخت!

عمل های زیبایی دنیا جهان بخت!

دنیا جهان بخت که این روزها به یک چهره معروف تبدیل شده است، با عمل های زیبایی که انجام داده است جنجال به پا کرده است. با وجود اینکه قیافه و اندام کشیده ای دارد اما همچنان به انجام این عمل ها ادامه داده است.عمل های زیبایی دنیا جهان بخت!

در ادامه این مطلب، در بررسی جزئیات عمل های دنیا جهان بخت با ما باشید:عمل های زیبایی دنیا جهان بخت!

دنیا جهان بخت کیست؟

هماانطور که میدانید دنیا پس از انتشار ویدویی خود و صحبتی که در رابطه با ساسس مانکن داشت معروف شد و سپس او با مهراد جم وارد رابطه شد. که اکنون یک پسر به نام آرتان دارد.

دنیا متولد 30 آبان 1368 است که در ترکیه کار مدلینگ را شروع کرد. با وجود اینکه دنیا اندام زیبا و کشیده ای داشت و همچنین چهره طبیعی و زیبا داشت، عمل های زیبایی زیادی انجام داده است.عمل های زیبایی دنیا جهان بخت!

 دنیا چه عمل هایی انجام داده است؟

او بینی خود را عمل کرده است و همچنین صورت و لب هایش را فیلر تزریق کرده است. همچنین طبق آخرین تصاویر و خبر های منتشر شده، به نظر می رسد که لیفت شقیقه انجام داده است. عمل هایی که در ارتباط با بدن خود انجام داده است، لیپوماتیک است که شکم و باسن خود را لیپو و لیفت کرده است. و به نظر می رسد که بعد از زایمان نیز سینه ها خود را لیفت کرده است.

البته دنیا خود معتقد است که او از ابتدا زیبا بوده است و تفاوت صورت او در عکس قدیمی و جدید به دلیل عدم استفاده از آرایش است. اما در هر صورت، چه عکس های قدیمی و چه عکس های جدید او می توند زیبایی او را نشان دهد.عمل های زیبایی دنیا جهان بخت!

سخن آخر

همانطور دنیا جهان بخت با وجود اینکه زیبایی های خودش را داشته است اما به عمل های زیبایی روی اورده است که بسیار به چهره اش می آید. امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا