عکس جالب سید جواد هاشمی با نوه‌اش!

عکس جالب سید جواد هاشمی با نوه‌اش!

سید جواد هاشمی بازیگر محبوب ایرانی چن روز پیش عکسی را در اینستاگرام قرار داد که بسیار مورد توجه قرار گرفت و خبر سازشد. او به دنیا آمدن نوه اش را با انتشار عکسی اعلام کرد و روز پدر را تبریک گفت.عکس جالب سید جواد هاشمی با نوه‌اش به مناسبت روز پدر!

در ادامه این مطلب جزئیات این خبر را بررسی خواهیم کرد. با ما باشید:عکس جالب سید جواد هاشمی با نوه‌اش به مناسبت روز پدر!

سید جواد هاشمی:

جواد هاشمی پور اصل (زاده 27 دی 1344) هنرپیشه، بازیگر، مجری، کارگردان سینما و تئاتر اهل شهرستان رضوان شهر از توابع استان گیلان است. او به دلیل بازی در فیلم‌هایی با موضوعات انقلاب اسلامی و جنگ ایران و عراق معروف است و می‌توان به فیلم‌های اخراجی ها1و2و3 اشاره کرد.عکس جالب سید جواد هاشمی با نوه‌اش به مناسبت روز پدر!

جواد هاشمی پدر بزرگ شد!

این بازیگر دارای دوفرزند دختر و پسر است. به مناسبت روز پدر عکسی را همراه با پسرش و نوه اش که به نظر می رسد تازه به دنیا امده باشد را در صفحه شخصی اش قرار داد. که در آن می توانید شباهت این سه نفر را ببینید. این عکس بامزه جواد هاشمی که روحیه لطیف او را نشان می دهد،  بسیار مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

کلام آخر

جواد هاشمی با انتشار این عکس از نوه‌اش همه را سورپرایز کرد و نشان داد که چقدر پدر بزرگ مهربانی است و چقدر نوه‌هایش را دوست دارد. امیدواریم از خواندن این خبر لذت برده باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا