عکس جدید همسر اول شهاب حسینی و پسرانش / پریچهر قنبری دوباره به آمریکا برمی‌گردد؟

پریچهر قنبری، همسر اول شهاب حسینی در اینستاگرام عکسی جدید در کنار دو پسرش منتشر کرد. محمد فرزند اول او و شهاب حسینی است که در روز تولد خود شهاب به دنیا آمد، دومین پسرش در ۲۰ مرداد سال ۱۳۹۰ به دنیا آمد و او را امیرعلی نامیدند.

عکس جدید همسر اول شهاب حسینی و پسرانش

پریچهر قنبری مدتی است که به آمریکا مهاجرت کرده است. او مدتی است که به ایران بازگشته است و به نظر می رسد دوباره ایران را ترک کند.

عکس جدید همسر اول شهاب حسینی و پسرانش

همسر اول شهاب حسینی کیست؟

پریچهر قنبری همسر اول شهاب حسینی در ۴ دی ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمده و آخرین فرزند خانواده است، وی از دانشگاه تهران رشته چهره پردازی فارغ التحصیل شده و یک برادر و یک خواهر دارد. سابقه بازیگری در فیلمی به کارگردانی همسرش هم دارد. این فیلم ساکن طبقه وسط در سال ۱۳۹۳ است.

همسر اول شهاب حسینی کیست؟

دلیل طلاق شهاب حسینی

شهاب حسینی در سن ۲۲ سالگی در سال ۱۳۷۴ با پریچهر قنبری که همکار او در تئاتر بود ازدواج کرد. شهاب حسینی درباره آشنایی با همسرش میگوید که در مرخصی سربازی اش به دیدار دوستان زمان دانشجویی رفته بود که با دختر ساده و محجوبی که کتاب مطالعه می کرد برخود داشت و به خاطر اعتقاد نداشتن همسرش به دوستی قبل از ازدواج او به سرعت به خواستگاری رفت.

پریچهر قنبری قبل از جدایی گفته بود: به جرات می توانم بگویم او بهترین پدر دنیاست. خیلی به بچه هایش علاقه دارد و گاهی اوقات حس می کنم بیشتر از من، آنها را دوست دارد. خیلی عجیب است. من هم آنها را دوست دارم اما حس می کنم که شهاب بیشتر از من و عجیب تر به آنها علاقه مند است. دلیل طلاق این زوج هیچگاه رسانه ای نشد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا