قیافه مشهورترین سلبریتی ها قبل از معروف شدن چه شکلی بود!

قیافه مشهورترین سلبریتی ها قبل از معروف شدن چه شکلی بود!

معمولا بازیگران ترجیح می دهند به هر تصویری که طرفدارانشان دوست دارند وفادار بمانند. اما زمان بی وقفه است، و گاهی اوقات، تفاوت بین ظاهر بازیگران امروزی و ظاهری که در ابتدای کار خود داشتند بسیار زیاد است. ما چند نما از پروژه های اولیه بازیگران زن مورد علاقه مان پیدا کردیم و آنها را با عکس های فعلی آنها مقایسه کردیم. و در هر دو زیبا به نظر می رسند.

در ادامه با برخی از آن ها آشنا خواهیم شد:قیافه مشهورترین سلبریتی ها قبل از معروف شدن چه شکلی بود!

1-پریانکا چوپرا قبل از معروف شدن – 2009

پریانکا چوپرا جوناس (انگلیسی: Priyanka Chopra Jonas؛ زادهٔ ۱۸ ژوئیه ۱۹۸۲) بازیگر و مدل هندی است. او که برندهٔ مسابقهٔ دوشیزه دنیا ۲۰۰۰ شده‌است، یکی از بازیگران زن هند با بیشترین دستمزد است و جوایز مختلفی از قبیل دو جایزهٔ ملی فیلم و پنج جایزهٔ فیلم‌فیر برنده شده‌است. این بازیگر  قبل از معروف شدن در فیلم What’s Your Raasheeبازی کرد و معروفیت خود را به دست آورد.قیافه مشهورترین سلبریتی ها قبل از معروف شدن چه شکلی بود!

2-جسیکا چستین قبل از معروف شدن- 2010

جسیکا میشل چَستِین (انگلیسی: Jessica Michelle Chastain؛ زادهٔ ۲۴ مارس ۱۹۷۷) بازیگر و تهیه‌کنندهٔ آمریکایی است. او اساساً بابت بازی در فیلم‌هایی با مضمون فمینیستی مشهور است و جوایز مختلفی از جمله یک جایزهٔ اسکار و یک جایزهٔ گلدن گلوب برنده شده‌است.

3-امیلی بلانت -2003

بازیگر بریتانیایی امیلی بلانت بازیگری را در سال ۲۰۰۱ و به عنوان یک نوجوان در تئاتر خانواده سلطنتی آغاز کرد.[۱] نخستین تجربه صفحه نمایشی او در فیلم تلویزیونی بودیکا (۲۰۰۳) بود و باعث شهرتش در سینمای جهان شد.قیافه مشهورترین سلبریتی ها قبل از معروف شدن چه شکلی بود!

4-هلنا بونهام کارتر قبل از معروف شدن –  1985

هلنا بونهام کارتر CBE (انگلیسی: Helena Bonham Carter؛ زادهٔ ۲۶ مه ۱۹۶۶) بازیگر انگلیسی است. او برای بازی در درام‌های دورانی شهرت دارد و جوایز مختلفی از جمله یک جایزهٔ فیلم بفتا دریافت کرده و نامزد دریافت دو جایزهٔ اسکار و پنج جایزهٔ امی ساعات پربیننده بوده‌است. بونهام کارتر با بازی در اتاقی با یک چشم‌انداز (۱۹۸۵) و بانو جین (۱۹۸۶) به شهرت رسید.قیافه مشهورترین سلبریتی ها قبل از معروف شدن چه شکلی بود!

5-امیلیا کلارک – 2009

امیلیا ایزابل یوفمیا رز کلارک (انگلیسی: Emilia Isobel Euphemia Rose Clarke؛ زادهٔ ۲۳ اکتبر ۱۹۸۶) بازیگر انگلیسی است. او در مرکز درام لندن تحصیل کرده‌است و در شماری از اجراهای بر روی صحنه حضور داشته‌است. او در تلویزیون کار خود را با نمایش تلویزیونی آبکی پزشک‌ها که توسط بی‌بی‌سی وان در سال ۲۰۰۹ ساخته شده بود آغاز کرد. در همان سال، او از سوی اسکرین اینترنشنال به عنوان «یکی از ستارگان فردای بریتانیا» به خاطر نقشش شناخته شد.قیافه مشهورترین سلبریتی ها قبل از معروف شدن چه شکلی بود!

6-کیت بکینسیل – 1997

کاترین رومانی بِکینسیل (به انگلیسی: Kathryn Romany “Kate” Beckinsale) (زادهٔ ۲۶ ژوئیهٔ ۱۹۷۳ در لندن) معروف به کیت بکینسل، بازیگر انگلیسیِ سینمای هالیوود است. درحالی‌که سرگرم تحصیل در دانشگاه آکسفورد بود، فرصت بازی در فیلم “هیاهوی بسیار برای هیچ” را، که براساس نمایش‌نامه‌ای از شکسپیر بود، به‌دست‌آورد. در طول دهه ۱۹۹۰، به بازی در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی می‌پرداخت که یکی از مهم‌ترین آنها، بازی در فیلم تلویزیونیِ “اما” بود.

 7-نیکول کیدمن –  1983

نیکول کیدمن بازیگر استرالیایی-آمریکایی اولین بار با بازی در فیلم بوش کریسمس و سارقیت بی ام اکس در سال ۱۹۸۳ وارد کار سینما شد.[۱][۲] چهار سال بعد، او در مجموعه تلویزیونی ویتنام بازی کرد، که برای آن جایزه AACTA را برای بهترین بازیگر نقش اول زن در یک درام تلویزیونی دریافت کرد.

8-ساندرا بولاک – 1992

بولاک برای نقش مکملی که در فیلم اکشن مرد خرابکار (۱۹۹۳) داشت، مورد توجه قرار گرفت و بعدها نقش برجستهٔ خود را در تریلر اکشن سرعت (۱۹۹۴) ایفا کرد. او در دههٔ ۱۹۹۰ با نقش‌های اصلی کمدی‌های عاشقانهٔ وقتی خواب بودی (۱۹۹۵) و امید شناور (۱۹۹۸) و تریلرهای شبکه (۱۹۹۵) و زمانی برای کشتن (۱۹۹۶) خود را در سینما مطرح کرد.قیافه مشهورترین سلبریتی ها قبل از معروف شدن چه شکلی بود!

9-اسکارلت جوهانسون –  1994

جوهانسون از دوران کودکی به بازیگری علاقه نشان داد و اولین بار در نمایش آف برادوی در نقش یک بازیگر کودک بر روی صحنه ظاهر شد. او حضور در سینما را با کمدی فانتزی شمال (۱۹۹۴) تجربه کرد. و معروفیت خود را در فیلم شمال به دست آورد.قیافه مشهورترین سلبریتی ها قبل از معروف شدن چه شکلی بود!

 10- زندیا-2010

زندایا که در اوکلند، کالیفرنیا به دنیا آمد و بزرگ شد، کار خود را به عنوان یک مدل کودک و رقصندهٔ پشتیبان آغاز کرد. او نخستین حضور تلویزیونی خود را در نقش راکی بلو در سریال کمدی تکانش بده (۲۰۱۰–۲۰۱۳) برای شبکه دیزنی انجام داد و در همان فیلم هم معروفیت خود را به دست آورد.قیافه مشهورترین سلبریتی ها قبل از معروف شدن چه شکلی بود!

سخن آخر

طبیعتا قیافه سلبریتی ها و بازیگرها قبل از معروف شدن و بعد از معروف شدن با هم تفاوت زیادی دارد که واقعا جای تعجب دارد. مقاله بالا را که قیافه و زندگی بازیگرها قبل از معروف شدن را نشان می دهد مطالعه کنید. امیدواریم لذت ببرید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا