لاغری به سبک سلبریتی ها: ورزش هایی که سلبریتی ها برای لاغر شدن استفاده می کنند!

لاغری به سبک سلبریتی ها: ورزش هایی که سلبریتی ها برای لاغر شدن استفاده می کنند!

بدون شک، سلبریتی‌های هالیوود به تدابیر علمی و قوانین رعایت شده توجه بسزایی می‌کنند تا به زیبایی و تناسب اندام و لاغری دلخواه خود برسند، و این نشان می‌دهد که آنها از سلامت و ظاهر خود بسیار ارزش قائل هستند.لاغری به سبک سلبریتی ها: ورزش هایی که سلبریتی ها برای لاغر شدن استفاده می کنند!

در ادامه به ورزش و تغذیه سلبریتی ها اشاره خواهیم کرد:

جنیفر لوپز:

جنیفر لوپز برای اینکه دائما در چالش باشد، مدام تمرین های ورزشی خود را تغییر می دهد. شکم تخت او حاصل تمرین های اینتروال با شدت بالا همراه با پلنک، تمرین های شکم با استفاده از توپ، وزنه برداری فول بادی و ورزش هایی از این قبیل است. او به عنوان اولین کار در روز ورزش می کند تا برنامه روتین او خللی در ورزشش ایجاد نکند.

او  درباره ورزش و لاغری می گوید :

تمرین های کاردیو و ورزشی خود را با روش تریسی اندرسون انجام می دهم. گاهی اوقات وقتی به خانه می رسم و احساس خوبی ندارم، خودم را مجبور می کنم که به باشگاه بروم. سپس به خانه می روم، دوش می گیرم، یک لباس مناسب می پوشم، موهایم را بالا می بندم، آرایش می کنم و احساس خوبی نسبت به خودم پیدا می کنم.لاغری به سبک سلبریتی ها: ورزش هایی که سلبریتی ها برای لاغر شدن استفاده می کنند!

کیم کارداشیان:

چه دوست داشته باشید، چه نه بدن ساعت شنی کارداشیان فوق العاده زیباست. هر چند عمل های جراحی در زیبایی اندام او بی تاثیر نیست، اما رژیم غذایی و روتین ورزشی هم نقش مهمی در کمر باریک او دارد. او 5 تا 6 روز در هفته، تمرین های بادی بیلدینگ و وزنه برداری قدرتی انجام می دهد. او برای لیفت باسن، ورزش هایی همچون اسکوات، ددلیفت و لانج انجام می دهد.

جی جی حدید

گیگی حدید 23 ساله عاشق ورزش است و این کار برای او یک تفریح محسوب می شود. او هر روز تمرین های بوکس انجام می دهد. او می گوید: “وقتی تمرین های بوکس انجام می دهم، آنقدر از نظر ذهنی درگیر آن می شوم که دیگر به اطراف توجهی ندارم.” ورزش بوکس برای وضعیت کلی بدن، افزایش قدرت بالا تنه، سرعت و فرز بودن مناسب است. علاوه بر بوکس او تمرین های کرانچ، باله، پلنک و ورزش های میان تنه هم انجام می دهد.

او  درباره لاغری می گوید:

“من معتقدم اگر می خواهیم سالم بمانیم، باید غذاهای سالم بخوریم. هدف همیشگی من این بوده که تناسب اندامم را حفظ کنم، به همین دلیل در تمام طول زندگی خود، همیشه ورزش کرده ام. اما هیچوقت بیش از اندازه به سمت لاغری نمی روم.

سبریجات و میوه های فراون استفاده می کنند.

راز تناسب اندام و زیبایی بیشتر سلبریتی ها در خوردن انواع سبزیجات و میوه ها است. آنها با خوردن این مواد غذایی ویتامین مورد نیاز بدن خود را تامین می کنند. همچنین خوردن انواع سبزیجاتو میوه ها در برنامه لاغری آنها تاثیر فراوان دارد. این افراد در برنامه غذایی خود گوجه فرنگی، هویج، کرفس، اسفناج پیاز و کلم بروکلی و میوه های کم کالری را می گنجانند.

مصرف آب فراوان

آب علاوه بر اینکه برای پوست بسیار مفید است ، باعث سرعت بخشیدن به کاهش وزن نیز می شود. بسیاری از افراد در زمان گرسنگی ابتدا با آب معده خود را پر می کنند تا تمایل کمتری به غذا داشته باشند.لاغری به سبک سلبریتی ها: ورزش هایی که سلبریتی ها برای لاغر شدن استفاده می کنند!

تمرین های دوری کوتاه ولی شدید

سلبریتی ها اکثر وقت زیادی برای ورزش کردن ندارند و برای اینکه نتیجه ی دلخواهشان را به دست آورند تمریناتشان را شدید انجام می دهند. هارلی پاسترنک که مربی ریحانا، کانیه وست و کیتی پری بوده است تاکید کرده است که این افراد دوره هایی با شدت بالا ولی کوتاه مدت را شرکت می کنند که متابولیسم بدن را تقویت می کند و در حفظ عضلات بسیار مهم است. این حرکات سریع و شدید به سرعت چربی را می سوزاند و قلب با حداکثر توانش کار می کند. با انجام این تمرینات حتی بعد از اتمام جلسه، بدن به سوزاندن کالری ادامه می دهد.

تمرین ترکیبی برای عضله سازی

حتما سعی کنید از تمرینات ترکیبی استفاده کنید، تمرین با وزنه به ساخته شدن عضلات و تمرینات کاردیو برای سوختن کالری و رسیدن به تناسب اندام ضروری است ولی به تنهایی موثر نیستند. سلبریتی ها این ورزش ها به صورت ترکیبی انجام می دهند و حتی کری آندروود ورزش های مقاومتی و هوازی را با هم ترکیب می کند و دویدن، بوکس و طناب زدن را با حرکات مقاوتی مانند وزنه زدن انجام می دهد.

سخن آخر

یکی از مهم ترین چیزهایی که در برنامه تناسب اندام سلبریتی ها اهمیت دارد، سبک زندگی سالم و انجام ورزش های گوناگون است. پیلاتس، وزنه برداری، تمرینات اینتروال با شدت بالا، یوگا، بوکس و شنا از جمله ورزش هاییست که موجب خوش اندامی این ستاره های هالیوودی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا