لباس بارداری زمستانی شیک آناشید حسینی / خانم بلاگر در یک قدمی زایمان + عکس

آناشید حسینی روز ۴ بهمن سال ۱۳۷۰ در شهر اهواز به دنیا آمده است او با امین رضا چلبیانلو که دندانپزشک است و ۲۰ مرداد سال ۱۳۶۲ در شهر تبریز متولد شد یک سالی است ازدواج کرده است. پسر آناشید حسینی چند روز دیگر به دنیا می آید. لباس بارداری زمستانی شیک آرناشید حسینی را در ادامه ببینید.

لباس بارداری زمستانی شیک آناشید حسینی

لباس بارداری زمستانی شیک آناشید حسینی / خانم بلاگر در یک قدمی زایمان + عکس

قد آناشید حسینی

نام نام خانوادگی سیده آناشید حسینی
تاریخ تولد ۴ بهمن ۱۳۷۰
محل تولد اهواز
قد ۱۶۸ سانتیمتر
تحصیلات کارشناسی معماری

طراحی لباس آناشید حسینی

آناشید حسینی به دنبال علاقه‌اش، در عرصه طراحی لباس و حجاب استایل فعالیت می‌کند و مدتی تحت عنوان مدلینگ ایرانی محجبه در فضای مجازی و صنعت مد به شهرت رسید. او به دلیل طراحی‌های خود به‌عنوان یکی از طراحان لباس شناخته می‌شود و در برگزاری جشنواره‌های لباس تاکنون بسیار موفق بوده است که البته ازدواج‌های پرحاشیه‌اش احتمالا در آن بی تاثیر نبوده است.

وی در حال حاضر در زمینه طراحی لباس عروس به همراه یک تیم تقریباً ۵۰ نفره فعالیت می‌کند و با تولید و فروش لباس‌های کژوال و لباس عروس، صاحب برند Hiba است. اخیراً در کنار لاین کژوال، شوروم عروس نیز راه‌اندازی کرده است.

آناشید حسینی در واکنش به اینکه تحت عنوان مدلینگ در شبکه‌های مجازی بر سر زبان‌ها افتاده است، بار‌ها تاکید کرده که مدل نبوده و استفاده از این عنوان برای او و همسرش ناراحت‌کننده است.

آناشید حسینی خود را مدل لباس‌های اسلامی و یا مبلغ دینی نمی‌داند و این مساله را کاملاً نفی می‌کند و اعتقاد دارد که تنها یک طراح لباس اسلامی است که سبک متفاوتی از آن را ارائه کرده است؛ به همین دلیل طرفداران زیادی در اینستاگرام دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا