لباس خواستگاری چه رنگی بپوشیم؟/ ایده مدل لباس برای جلسه اول

لباس خواستگاری چه رنگی بپوشیم؟/ ایده مدل لباس برای جلسه اول

جلسه خواستگاری اولین دیدار خانواده های دختر و پسر با هم است. و نگاه و ظاهر اولین برخوذد همیشه در ذهن باقی می‌ماند. همچنین ممکن است افراد حاضر در جلسه خواستگاری، کنجکاوانه دختر و پسز زا نگاه کرده و آن ها را برانداز کنند. و در مورد آن ها قضاوت کنند. این یک حقیقت درباره جلسه خواستگاری است. انتخاب لباس باید براساس سلیقه، غرهنگ و مذهب و سبک جلسه اول باشد.

در ادامه این مطلب از نی‌نی‌بان ما به شما در مورد انتخاب درست لباس خواستگاری به شما کمک می‌کنیم:

رنگ لباس خواستگاری

معمولا رنگ های روشن گزینه های مناسبی برای جلسه اول خواستگاری هستند. رنگ هایی مثل آبی روش، صورتی، بژ، نسکافه‌ای، لیمویی یا کرمی. رنگ های سرد خود به خود حس امنیت و آرامش را به طرف مقابل شما منتقل می‌کند. برای انتخاب رنگ مناسب باید به رنگ پوست خود میز دقت داشته‌باشید. مثلا افرادی با پوست سبزه بهتر است ازاز رنگ های گرم مانن نارنجی، بنفش یا زرشکی استفاده کنند.

پوشیدن لباس سفید برای جلسه اول خواستگاری گزینه مناسبی نیست زیرا این حس را به اطرافیانتان می‌دهد که جواب شما مثبت است در حالیکه شاید به نتیجه قطعی در این باره نشده‌اید. پس بهتر است انتخاب لباس سفید را به جلسه های بعدی موکول کنید.

حجاب سر در روز خواستگاری

اگر فرهنگ خانواده شما ایجاب می‌کند که حجاب داشته باشید، بهترین گزینه استفاده از توربان ظریف و هماهنگ با رنگ لباس است. همچنین می‌توانید از شال و روسری بهره ببرید و آن ها را با مدل ساده و شیک ببندید.

مدل لباس خواستگاری

در انتخاب مدل لباس خواستگاری باید به چند فاکتور مهم توجه کنید. یکی از آن ها توجه به عقاید و آداب و فرهنگ خانواده است. مثا اگر معمولا فردی هستید که حجاب دارید این روند را ادامه دهید. چادر، کت و شلوار، شومیزهای آستین بلند و دامن های پلیسه گزینه های مناسبی برای شما هستند.

در نظر گرفتن سن و سالتان برای انتخاب لباس بسیار مهم است. همچنین باعث بیشتر نشان دادن سن شما نمی‌شود. برای مثال دامن های بلند و کت و شلوار هایی با برش راسته، سن شما را بیشتر نشان می‌دهد. اما پوشیدن دامن های کوتاه بالاتر از زانو با ساپورت استایل دخترانه تری به شما می‌دهد.

 سخن آخر

برای انتخاب گزینه مناسب برای لباس خواستگاری، باید جوانب زیادی را بسنجی. اما سلیقه شما و فرهنگ خانوادیتان از همه مهم تر است. بعد از انتخاب این دو مورد اکنون به بررسی معیار های زیبایی مثل پوست و قیافه بپردازید. امیدواریم ایده ها و مواد مهمی که در مطلب بالا به شما معرفی کردیم برای شما مفید بوده باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا