لباس مشکی و طلایی مجلسی ادل ترکاند / خانم خواننده لاغرتر از همیشه + عکس

لباس مشکی و طلایی مجلسی ادل که در کنسرت جدیدش بر تن  کرده است حسابی طرفدار پیدا کرده است. استایل های مجلسی مشکی رنگ خانم خواننده همیشه محبوبیت بالایی را در نظرسنجی ها کسب می کند. ادل یکی از محبوب‌ترین خوانندگان بریتانیایی است که طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد و آثار ماندگاری در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

لباس مشکی و طلایی مجلسی ادل ترکاند

لباس مشکی و طلایی مجلسی ادل ترکاند / خانم خواننده لاغرتر از همیشه + عکس

سن ادل 

ادل (Adele) خواننده و ترانه‌سرای مشهور بریتانیایی متولد سال ۱۹۸۸ است که با انتشار آلبوم موسیقی «۲۱» به شهرت جهانی رسید. علاقه ادل به موسیقی در دوران کودکی او کاملا نمایان بود و استعداد خوانندگی این هنرمند خوش‌آوازه توسط مادرش کشف و شکوفا شد. آثار ادل در حال حاضر از پرفروش‌ترین‌های دنیا محسوب می‌شوند و تمام آلبوم‌های او به موفقیت تجاری دست پیدا کردند. آلبوم ۲۱ ادل در کتاب گینس، رکورددار طولانی‌ترین مدت صدرنشینی در جدول پرفروش‌ترین آلبوم‌های موسیقی در بریتانیا است.

کاهش وزن ادل 

یکی از تحولات و شگفتی‌های ادل در سال ۲۰۲۰ کاهش وزن چشمگیر او بود. ادل پیش از این در مصاحبه‌های مختلف ذکر کرده بود که اضافه وزن او هیچ خللی در کارش ایجاد نکرده است و تا زمانی که این موضوع به سلامتی‌اش صدمه نزند به فکر کاهش وزن نخواهد افتاد. اما به گفته خودش، پس از جدایی از همسرش و شکست عشقی ادل باید تغییراتی در خود به وجود می‌آورد تا مادر سالم‌تر و سرحال‌تری برای فرزندش باشد. ادل با کاهش وزن ۴۵ کیلویی، پس از چندین مدت غیبت به یکباره با ظاهری جدید در مقابل دوربین خبرگزاری‌ها ظاهر شد و باری دیگر هواداران خود را شگفت‌زده کرد.

سرطان ادل

برای مدتی شایعه مبتلا شدن ادل به سرطان سرتیتر خبرگذاری‌های مختلف شده بود اما در حقیقت این پدر ادل، مارک ایوانز، بود که به بیماری سرطان روده مبتلا بود و در سن ۵۷ سالگی بر اثر همین بیماری درگذشت.

کنسل کردن کنسرت

ادل در سال ۲۰۰۸ کنسرت خود را برای وقت گذراندن با دوست سابقش کنسل کرد که این کار او با حواشی  و واکنش‌های زیادی مواجه شد. ادل نیز بعدها از این تصمیم خود بسیار پشیمان شده بود. البته این تصمیم ادل اثری بر روی حمایت طرفدارانش از او نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا