لباس هالووین همسر جاستین بیبر ترکاند / تاریخ هالووین ۱۴۰۲ + عکس

هیلی بالدوین یک مدل معروف است که پس از چندین سال دوستی با جاستین بیبر، سرانجام با وی ازدواج کرد. این مانکن آمریکایی با قد ۱/۷۱ متر طرفداران زیادی دارد. لباس هالووین همسر جاستین بیبر که به تازگی منتشر کرده است را ببینید. گریم هالووینی خانم مدل نیز حسابی طرفدار پیدا کرده است.

لباس هالووین همسر جاستین بیبر ترکاند

لباس هالووین همسر جاستین بیبر ترکاند / تاریخ هالووین ۱۴۰۲ + عکس

تاریخ هالووین ۱۴۰۲

هرچند از روزهای قبل و حتی بعد از روز هالووین این جشن توسط بسیاری از افراد برگزار می‌شود و هیاهوی آن ادامه دارد اما تاریخ تاریخ هالووین ۱۴۰۲ در ایران برابر با ۹ آبان ماه و روز سه شنبه است. همچنین این روز در میلادی نیز برابر با ۳۱ اکتبر است.

سن هیلی بالدوین

هیلی بالدوین (Hailey Rhode Bieber) یک مدل آمریکایی و شخصیت تلویزیونی است که در تاریخ ۲۲ نوامبر ۱۹۹۶ متولد شد. پدر او “استفن بالدوین” از بازیگران شناخته شده هالیوود است که نژاد انگلیسی، ایرلندی، اسکاتلندی، فرانسوی و آلمانی دارد. مادر هیلی برزیل تبار ایتالیایی و پرتغالی است. پدربزرگ مادری بالدوین موزیسینی برزیلی به نام اومیر دوداتو است.

بیوگرافی هیلی بالدوین

هایلی بالدوین از همان کودکی در خانواده‌ای مشهور و پرستاره به دنیا آمد. اولین آرزوی شغلی بالدوین تبدیل شدن به یک رقصنده باله حرفه‌ای کلاسیک بود، اما آموزش او به علت آسیب پایش در هنگام تمرین، به پایان رسید. وی در سال ۲۰۰۵، در سن ۹ سالگی، در کنار خانواده اش در مستند تلویزیونی Livin It حضور پیدا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا