لباس هایی که بعد از 40 سالگی دیگر نباید بپوشید!

لباس هایی که بعد از 40 سالگی دیگر نباید بپوشید!

زمان می گذرد و نه تنها مد با آن تغییر می کند، بلکه ما نیز تغییر می کنیم. و با افزایش سن، لباس هایی که ما را شبیه به یک میلیون دلار می کند نیز تغییر می کند. ممکن است بسیاری از لباس ها برازنده و مناسب سن چهل سالگی نباشند.لباس هایی که بعد از 40 سالگی دیگر نباید بپوشید!

در ادامه به برخی از این لباس ها اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید:لباس هایی که بعد از 40 سالگی دیگر نباید بپوشید!

1-استفاده از کیف های کلاچ

دختران جوان می توانند از کلاچ به عنوان اکسسوری روزمره استفاده کنند. بعد از 40، بهتر است آنها را فقط در مواقع خاص حمل کنید. در روزهای معمولی کیف های کوچک را ترجیح دهید. لباس هایی که بعد از 40 سالگی دیگر نباید بپوشید!

2-دستبند با آویز

اغلب اوقات، این نوع دستبندها برای صاحب خود مهم هستند، زیرا خاطرات خوبی را در مورد رویدادهای خوشایند یا عزیزان به ارمغان می آورند. با این حال، این نوع اکسسوری می تواند کودکانه به نظر برسد و به همین دلیل بهتر است در بزرگسالی از آنها دوری کنید.

3-جوراب شلواری رنگارنگ

فقط یک دختر مدرسه ای می تواند به خودش اجازه دهد چنین جوراب شلواری بپوشد. خانم هایی که این نوع لباس ها را می پوشند می توانند خنده دار به نظر برسند. لباس هایی که بعد از 40 سالگی دیگر نباید بپوشید!

4-هودی های “دوست پسر”

یک دختر نوجوان در چنین لباس هایی کوچک و آسیب پذیر به نظر می رسد. یک زن بالغ به سادگی در این لباس آراسته به نظر نمی رسد. به همین دلیل است که بهتر است به لباس هایی در اندازه واقعی خود ترجیح دهید. لباس هایی که بعد از 40 سالگی دیگر نباید بپوشید!

5-ژاکت کش باف پشمی بدون شکل

هیچ ژاکت کش باف پشمی وجود ندارد که نتوان آن را با یک بلیزر شیک و خنثی جایگزین کرد. حالا می توانید به راحتی با تمام آن بلوزهای پیراهنی و ژاکت های پشمی خداحافظی کنید. لباس هایی که بعد از 40 سالگی دیگر نباید بپوشید!

6-لباس های “نوجوان”

اگر 10 سال پیش لباسی به شما می آمد و با تعارف همراه بودید، هیچ تضمینی وجود ندارد که بعد از 40 سالگی به همان اندازه که قبلاً در آن ظاهری هماهنگ داشتید، ظاهر شوید. لباس هایی که بعد از 40 سالگی دیگر نباید بپوشید!

7-لباس هایی که نمادهای تیم های ورزشی و گروه های موسیقی را نشان می دهد

اگر واقعاً طرفدار یک تیم ورزشی خاص هستید، بهتر است از پوشیدن لباس هایی با لوگوی آن ها تا مسابقه بعدی خودداری کنید. اما اگر لباس‌هایی را می‌خرید که یک گروه موسیقی یا تیم ورزشی را به تصویر می‌کشد، فقط به این دلیل که ظاهر جذابی دارند، بهتر است دوباره فکر کنید. لباس هایی که بعد از 40 سالگی دیگر نباید بپوشید!

8- کلاه با پوم پوم

وضعیت مشابه جوراب شلواری است و مرز بسیار ظریفی بین جذابیت و کمدی وجود دارد.

9-شلوار بدون سایز

این شلوار به سختی برای کسی، از جمله زنان بالای 40 سال مناسب است. بهتر است وجود چنین شلواری را فراموش کنید. لباس هایی که بعد از 40 سالگی دیگر نباید بپوشید!

10- پوشیدن دمپایی

پوشیدن دمپایی نه تنها برای زیبایی بلکه برای سلامتی نیز مفید است. کفی صاف و نرم این کفش برای حرکت در جنگل های سنگی مناسب نیست. اگر آنها را به طور منظم بپوشید، ممکن است در نهایت با مشکلات سلامتی پاهای خود مواجه شوید.لباس هایی که بعد از 40 سالگی دیگر نباید بپوشید!

سخن آخر

در هر سنی لباس های خاصی وجود دارد که باید متناسب با سن و موقعیتمان بپوشیم و دفت کنیم که هر لباسی را نباید در هر سنی بپوشیم. در مطلب بالا مواردی را که باید در سنین بالا رعایت کنیم را برای شما قرار داده ایم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا