ماشین لاکچری محمدرضا گلزار در تهران / آقای بازیگر سوار بر BMW کمیاب! + عکس

به تازگی عکس هایی از ماشین محمدرضا گلزار در تهران منتشر شده است. آقای بازیگر به تازگی از دبی به کشور بازگشته است. یکی از طرفداران محمدرضا گلزار عکس او را سوار بر BMW  مدل ایکس 6 که از خودروهای کمیاب دنیا است منتشر کرده است.

ماشین لاکچری محمدرضا گلزار در تهران ماشین لاکچری محمدرضا گلزار در تهران

ماشین لاکچری محمدرضا گلزار در تهران

آیسان آقاخانی و محمدرضا گلزار چگونه آشنا شدند؟

آیسان آقاخانی، همسر جوان رضا گلزار چند وقتی است که با سوپراستار دهه ۸۰ و ۹۰ سینمای ایران در رابطه است و این رابطه را چند وقتی است که در مکان های عمومی علنی کرده اند، که یکی از جنجالی ترین این لحظات حضور محمدرضا گلزار به همراه آیسان آقاخانی در کنسرت گرشا رضایی بود که بسیار صمیمی در کنار یکدیگرن شسته بودند بحدی که توجه رسانه ها را بخود جلب کرد.

آیسان آقاخانی به عیادت گلزار می‌رفت!

همچنین شواهد میدانی نشان می دهد که در روزهای ابتلای گلزار به بیماری کرونا، خانم آقاخانی مرتباً به بیمارستان محل بستری او در رفت و آمد بوده است.

تمام شغل‌های محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار سردمدار انواع مشاغل است. مدتی یک کلوپ زیبایی ویژه مردان داشت، بعدها مدیریت رستوران انار را برعهده گرفت، سپس با یک برند مکزیکی با نام اکلیپس در تولیدات پوشاک همکاری کرد. گلزار دو فروشگاه دیجیتال دارد و در دبی مرکز سولاریومی «برنزه کردن پوست» به نام سان پینت را تاسیس کرده است و شنیده ها حاکی از فعالیت او در برج سازی خریدوفروش ملک در دبی است.

3 دیدگاه

  1. این همه هنرمند جوان تازه نفس خوش چهره و با ظاهر و هیکل خوب هست که خلاق و با استعداد هم هستند ساللم و بدون حاشیه هم هستند
    سیستم چه اصراری دارد که هنوز از افرادی به عنوان هنرمند و بخصوص مدل تبلیغاتی استفاده کند که این همه حاشیه و مشکل دارند !! این همه فساد کرده اند !!! افرادی که از موقعیتی که در اختیارشان گذاشته شده بود این همه سواستفاده کردند این همه حاشیه و دردسر و مشکل درست کردند ! دهن مردم رو دهن سیستم رو دهن طرفداران رو حتی دهن خانواده ی خودشون رو دهن فرهنگ و هنر و تبلیغات رو حتی دهن خودشون رو سرویس کردند !! دهن همه رو سرویس کردند ! با پنهان کاری ها خیانت ها فسادها و زیاده خواهی هایشان !! با کارهای غیر حرفه ای شان !!!
    دست کم و حداقل به خاطر سن و سالشان مناسب نقش هایشان و بخصوص مدل تبلیغاتی شدن نیستند بخصوص در رویدادهای ورزشی !!!

  2. گلزار خیلی ادعای مدرن بودن داره ادعای برتری داره و خیلی هم به پولش می نازه !!!! ولی فرهنگش اصولش طرز فکرش اخلاق و رفتارش منش و شخصیتش نوع مواجه اش با دیگران بخصوص نوع مواجه اش با زنان و دختران و روش های پول درآوردنش حتی از عربهای بی سواد خیمه نشین که در صحرای عربستان سوار بر شتر این طرف و آن طرف می روند عقب افتاده تر است !! کاملا غیر حرفه ای غیرانسانی غیر اخلاقی !!

    هیشکی اندازه ی گلزار ممنوع الکار نبوده و هیشکی هم به اندازه ی گلزار برای رسیدن به شهرت و موفقیت و محبوبیت و ثروت به غیر حرفه ای ترین راهها متوسل نشده !! هیچ سلبریتی به اندازه ی گلزار کارنامه اش سیاه نبوده و نیست !!

    گلزار تا حالا با هر کسی هر جانوری هرخری هر آشغالی که دم دستش اومده رابطه برقرار کرده و ازدواج کرده !!!! فقط برای اینکه بگه دورش شلوغ هست و هواخواه داره و محبوب هست !! فقط برای بازارگرمی و سیاهی لشگر !!!فقط برای جذب لایک و فالوور !!!

    یه صاحبنظر و کارشناس می گفت گلزار مثل گداهایی هست که خودشون جلوی خودشون یه پولی میذارن تا بقیه رو تشویق به دادن پول کنند ! تشویق به دادن پول بیشتر کنند !!!!
    گلزار هم توی شغل و حرفه اش و هم توی روابطش با زنان و دختران اینطوری عمل می کنه !!
    یه عده آدم ساده لوح هم همیشه باور می کنند !!!
    وگرنه گلزار آدمی هست که مفتش هم گرون هست !!
    مردم اگر از پشت پرده های زندگی گلزار خبر داشته باشند حتی اگر بمیره خاکش نمی کنند !!؟؟.

  3. حتی شنیدن اسم گلزار چندش آور و حال به هم زن هست !!!
    نشان دادن تفریحات و امکانات رفاهی زندگی آدمهای ضعیف و چندش و حال به هم زن که برای رسیدن به کوچکترین شهرتی موفقیتی ثروتی جایگاهی قدرتی دست به هرکاری می زنند و به غیر حرفه ای ترین غیرحرفه ای ترین راهها متوسل می شوند و هر اخلاقی و انسانیتی را زیر پا می گذارند بیش از بیش نشان دهنده ی ضعف اونهاست نه اقتدارشون !!!
    من خودم اگر می خواستم مثل برخی از اینها از موقعیت های که در اختیار داشتم حداکثر سواستفاده را کنم از همه ی اینها باهوش تر و باستعداد تر و زرنگ تر بودم و بیشتر از تمام مردم به موقعیت ها شخصیت ها و منابع ثروت دسترسی داشته ام و بیشتر از تمام مردم امکان سواستفاده داشته ام !!!
    نمی دونم آدمی یا آدمهایی که از یک کلمه یا یک جمله ای که در فضای مجازی نوشته میشه اونقدررر سواستفاده می کنند اگر یک روز جای من بودند چکار می کردند !! حتما تا الان تمام ایران و تمام مردمش رو بلعیده بودند !!!!
    یه بزرگی یه حرف خیلی درستی زد که من خیلی بهش اعتقاد دارم می گفت برای رسیدن به پول نامحدود لازم نیست آدم بدی باشی لازم نیست فریبکار و دروغگو باشی ! به نظر من ضعیف ترین انسانها برای رسیدن به پول نامحدود و یا شهرت زیاد یا محبوبیت دست به هر کاری می زنند ! هر کاری !!!
    به نظر من راحت ترین کار توی کل دنیا پول دراوردن هست !
    شاعرگفته :
    دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر
    کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست

    شاعر گفته ملولم !
    شاعر گفته از انسانیت انسانها ناامیدم و غمگینم ! آرزو و رویای انسان را دارم !
    نگفته ناتوانم یا ترسیده ام ! نگفته قدرتی ندارم نگفته قدرت نابود کردن دیو و دد را ندارم ! نگفته قدرت پرواز ندارم ! نگفته دسترسی به قدرت اقتدار و ثروت ندارم !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا