متولدین کدام ماه خوشگلترند

متولدین کدام ماه خوشگلترند

زیبایی مجموعه‌ای از ویژگی ها مانند اندام، پوست، چشم، رفتار و شخصیت است. و نمی توان آن را با یک‌چیز خاص سنجید. زیبایی یک موضوعی است که هر کسی بسته به خصوصیات فیزیکی و شخصیتی از آن بهره برده است. اما طالع بینی با توجه به یک معیار کلی ممکن است درباره آن صحبت کند.

در این مطلب زیبایی را با توجه به طالع بینی افراد مورد برسی قرار داده‌ایم:

اسفند

ماهی حیوان سمبل این ماه است و عنصر درونیشان آب است. به گفته طالع بینی اسفند ماهی ها زبباترین افراد هستند. آن ها داری پیشانی، ابرو و موهای زیبا هستند که آن ها را خاص می‌کند. همچنین چشم های نافذ این افراد آن ها را از سایر ماه ها متمایز کرده‌است.

مرداد

سمبل این ماه شیر است و عنصر وجودشان آتش است. به همین دلیل به جوان طبیعت شناخته می‌شوند. متولدین این ماه با بینی کوچک، پوستی شفاف و چشمانی زیبا می‌درخشند. امکان ندارد شخصی که متولد مرداد باشد مورد توجه قرار نگیرد.

مهر

سمبل متولدین مهر ترازو و عنصر وجودشان هوا است. افراد مهر ماهی زیبایی منحصر به فردی دارند. هماهنگی خاص چهره این افراد، چشمان درشت و موهای لطیف زیبایی خاصی به آن ها بخشیده است و همچنین این افراد ظاهری گیرا و تاثیر گذار دارند.

آذر

سمبل این ماه اسب با چهره انسان است و عنصر درونیشان آتش است. سمبل کمان در طالع شناشی مظهر زیبایی به حساب می‌آید. آذر ماهی ها افرادی عاشق پیشه و ماجراجو هستند و ظاهر آن ها هیجان و انرژی این افراد را به خوبی نشان می‌دهد.

خرداد

سمبل افراد متولدین خرداد دوقلو و عنصر وجودشان هوا است. آن ها به کودک طبیعت شناخته می‌شوند و ظاهری به ظرافت عروسک دارند. زندگی را بسیار دوست دارند و لبخند آن ها همیشه بر چهره شان نقش بسته‌است.

شهریور

عنصر وجود این ماه خاک و سمبل شهریور ماهی ها فرشته است. این افراد چشمانی جذاب و لب های ظریف دارند. متولدین این افراد چشمانی غمگین و فرشته گونه دارند که آن ها را غمگین و دلشکسته نشان می‌دهد.

آبان

عنصر وجودی این افراد آب است و سمبل ماه شان حیوان عقرب است. که نشانگر زیبایی ناپایدار آن ها است. نگاه این افراد نافذ است و موهای پرپشت و ضخیم این افراد ظاهر خوبی به این افراد داده است.

اردیبهشت

سمبل ماه اردیبهشت حیوان گاو نر و عنصر وجودشان خاک است. گاو نر نماد زیبایی پنهانی است. متولدین ماه اردیبهشت معروف به طفل شیرخوار طبیعت هستند. حس دلسوزی این افراد یکی از ویژگی های بارز آن ها است که از چهره زیبایشان تابیده می شود. همچنین موها و چشمان آنها بسیار زیبا و شگفت انگیز است.

فروردین

سمبل ماه فروردین حیوان قوچ و عنصر وجودشان آتش است. قوچ به عنوان زیبایی قدرت شناخته می‌شود. همچنین یه آن ها نوزاد طبیعت می‌گویند. حالات چهره افراد این ماه کاملا عادی و معمولی است. آن ها چشمان نافذ و ابروهای پرپشتی دارند که قرار است آن ها را خشن و عصبی نشان دهد. این ماه شخصیتی قوی دارند که نمی توان آن را نادیده گرفت.

 دی

سمبل ماه دی حیوان بز و عنصر وجودشان خاک است. بز در طالع شناسی نشانه ظرافت است. فرم صورت افراد این ماه معمولا مستطیل شکل است و موهای تقریباً نازکی دارند، اگرچه متولدین این ماه ممکن است ملاک های زیبایی را نداشته باشند اما اخلاق بینظری دارند. علت ظاهر اخمو این افراد به دلیل داشتن ابرو های پرپشتشان است.

بهمن

سمبل ماه بهمن مرد و دلو و عنصر وجودشان هوا است. دلو، سمبل یک موقعیت زیبایی مناسب است. چشم ها و مژه های درشت و درخشان، ظاهری عصبانی به متولدین این ماه می دهد. افراد این ماه حالت صورت چهارگوش و موهای بلند دارند و خیلی کم از آیینه استفاده می‌کنند.

 تیر

سمبل ماه تیر حیوان خرچنگ و عنصر وجودشان آب است. خرچنگ در بین سمبل ماه ها از کمترین درجه زیبایی برخوردارند. اما این به معنی زشت بودن این افراد نیست.صورت گرد و گونه های بزرگ این افراد باعث می شود دیگران فکر کنند که در تنگا قرار گرفته اند. خصوصیت اخلاقی و دوست داشتنی این افراد داشتن چشم هایی با پیام های گوناگون هستند.

زیبایی افراد را نمی‌توان با اطمینان کامل به طالع بینی سپرد چون سمبل زیبایی را فقط ظاهر تعیین نمی‌کند. بلکه زیبایی آدم ها به شخصیت و اخلاق آن ها ارتباط دارد. باید سعی کنیم که زیبایی را در وجود افراد پیدا کنیم و زیبا نگر باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا