متولدین کدوم ماه ها آشپز های خوبی هستن

متولدین کدوم ماه ها آشپز های خوبی هستن

آشپزی کار بسیار لذت بخشی است اما برای برخی افراد اینگونه نیست و ممکن است از آشپزی متنفر باشند. طالع بینی تا حد زیادی این موضوع را آشکار کرده است ولی این نتایج ممکن است برای همه یکسان نباشند.

در این مطلب می‌خواهیم بهترین آشپزهای ماه های مختلف را معرفی کنیم:

آبان

در میان 12 ماه، آبان ماهی ها بهترین آشپز ها هستند. آن ها هنگام پخت غذا دقت زیادی به خرج می‌دهند و تشخیص آن ها در مزه و اشکال غذا بسیار بالا است. اگر دستپخت آبان ماهی ها را یک بار امتحان کنید، عاشق آن می‌شوید.

اردیبهشت

آشپزی کردن مانند یک استعداد ذاتی در اردیبهشت ماهی ها دیده می‌شود. این استعداد از همان کودکی شکوفا می‌شود و آن‌ها آشپزی کردن را از بازی های معمول بچه ها بیشتر دوست دارند. و همین موضوع باعث شده که آن ها به آشپز های ماهری در آینده تبدیل شوند.

تیر

تیر ماهی ها بسیار خلاق هستند و می‌توانند طرز تهیه های عجیب و خوشمزه کشف کنند. آن ها عاشق تجربه کردن و امتحان کردن چیز های جدید هستند و با این کار غذاهایی فوق‌العاده و شاهکار درست کنند.

بهمن

هرگاه صحبت از انجام آشپزی و کار دیگری به میان می‌آید، بهمن ماهی ها آشپزی را انتخاب می‌کنند. این کار برای بهمن ماهی ها بسیار لذت بخش است. شاید آنطور که برای آشپزی برنامه ریزی می‌کنند، در کار های دیگر نظم نداشته باشند. همین عشق و علاقه باعث شده که آشپز های خوبی باشند.

مهر

مهرماهی ها از افرادی هستند که غذا را با شوق و علاقه خاصی درست می‌کنند، طوری که اگر ساعت ها کنار آشپزی کردن آن‌ها بنشینید، خسته نمی‌شوید. مهر ماهی ها به ترکیب کردن چند مواد جدید و درست کردن یک کیک یا غذای متفاوت لذت می‌برند و عاشق این هستند که مدت زمان زیادی در آشپز خانه باشند.

فروردین

این افراد را می‌توان در میانه این 12 ماه قرار داد. فروردین ماهی ها شاید نتوانند یک غذای سخت مانند استیک را به خوبی درست کنند اما، در پختن غذا های ساده تر خیلی هم بی استعداد نیستند. ولی نمی‌توانند زمان زیادی را صرف آشپزی کنند.

آذر

آذر ماهی ها از زیاد ماندن در آشپزخانه خوششان نمی‌آید. در صورتی که خیلی مجبور باشند به آن جا می‌روند و برای خود چیزی درست می‌کنند و آن ها بیشتر روی دیگران برای آشپزی کردن حساب می‌کنند. اگر آذر ماهی ها را در آشپزخانه و پشت اجاق دیدید بدانید آن ها عاشق شده‌اند چون، عاشق درست کردن غذا برای کسی که دوستش دارند، هستند.

اسفند

اسفند ماهی ها معمولا افراد بسیار ساده پسندی هستند و خیلی زود راضی می‌شوند. این افراد خیلی به آشپزی علاقه ندارند و ترجیح می‌دهند زمان خود را به کار های دیگر اختصاص دهند.

مرداد

مرداد ماهی ها بیشتر ترجیح می‌دهند غذای آماده بخورند و به رستوان بروند. آن ها برای این کار نیاز به انگیزه دارند. شاید خوردن چندین وعده غذا در بیرون آن ها را مجبور کند که دست به کار شوند و برای خود چیزی درست کنند.

خرداد

خرداد ماهی ها زیاد به آشپزی علاقه نشان نمی‌دهند. اما اگر آشپزی کنند دستپخت خوبی دارند و دوست دارند دیگران از آن‌ها تعریف کنند. این دسته از افراد هیچ وقت به طور جدی به آشپزی فکر نمی‌کنند. اگر یک میان وعده لازم داشته باشند یک سیب زمینی را می‌پزند یا در بیرون غذا می‌خورند.

شهریور

افراد متولد شهریور هیچ گونه علاقه‌ای به آشپزی نشان نمی‌دهند و آن را یک کار سخت و طاقت فرسا می‌دانند. در صورت مجبور بودن هم خیلی دیر به سراغ آشپزی کردن می‌روند و اگر ممکن باشد از بیرون غذا می‌گیرند.

دی

آخرین رتبه آشپزی در میان 12 ماه مختص به دی ماهی ها است. این افراد اشتیاق زیادی برای آشپزی کردن نشان نمی‌دهند و شاید اگر اراده کنند و انگیزه کافی داشته‌باشند غذاهای خوشمزه و با طعمی متفاوت خلق کنند.

آشپزی استعدادی است که باید کشف شود و یا مهارتی است که هر فردی باید کسب کند. زیرا در بسیاری از مواقع کسی نیست که برایمان آشپزی کند و امکان خرید از بیرون نیز وجود ندارد. و اگر افرادی بین ما وجود دارند که آشپزی بلد نیستند باید به آن ها کمک کرده و انگیزه این کار را در آن ها ایجاد کنیم. با توجه به مطلب بالا تا حدی متوجه شدید که چه افرادی می‌توانند آشپز های خوبی باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا