مدل آمبره ناخن برای خاص پسندان!

مدل آمبره ناخن برای خاص پسندان!

همانطور که‌ میدانید طراحی ناخن روز به روز پیشرفت میکند و طراحی آمبره ناخن این روزا خیلی ترند شده است و طرح های متفاوتی دارد.

درادامه به بررسی ایده هایی برای طراحی آمبره ناخن می‌پردازیم. با ما همراه باشید: طراحی آمبره ناخن

ناخن آمبره چگونه است؟

ناخن آمبره، دقیقا مانند موی آمبره، یک روش طراحی ناخن است که در آن از دو رنگ لاک استفاده می‌شود. آمبره نیز مانند طراحی مدل فرنچ ناخن بسیار تنوع پذیر است و می‌توانید با توجه به سلیقه و خلاقیت خود، ترکیب رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. به کمک قلمو های سر گرد نیز می‌توان طرح آمبره را روی ناخن ها ایجاد کرد. معمولا در طراحی ناخن به روش آمبره به کمک قلمو، از ۳ رنگ در یک طیف رنگی استفاده می شود.

طرح آمبره چند رنگ:

در طرح ناخن آمبره چند رنگ رنگ های لاک معمولا از یک طیف انتخاب می شوند به طوری که تیره ترین رنگ در قسمت بالای ناخن قرار می گیرد و روشن ترین رنگ پایین تر قسمت قرار می گیرد.

طرح آمبره دو رنگ:

آمبره دو رنگ ساده ترین نوع آمبره ناخن هستند که در آن معمولا یک رنگ روشن مثل سفید برای بیس ناخن استفاده می شود و لاک بعدی از بالای ناخن به سمت پایین با یک رنگ تیره تر زده می شود و درجه تیرگی آن از بالا به پایین کمتر می شود.

طرح آمبره شاین دار:

شاین از انواع طرح ناخنی هایی است که هیچ وقت قدمی نمی شود و همیشه طرفداران خود را دارد. شما می توانید از شاین در آمبره ناخن به دو صورت استفاده کنید. می توانید بعد از انجام آمبره برای جذابیت آن از یک لاکژل شاین دار با تراکم کم روی آمبره خود استفاده کنید تا رنگ آمبره نیز به خوبی نمایان باشد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا