مدل های لباس مخمل سوزن دوزی شده، ترند ترین لباس عید امسال!

مدل های لباس مخمل سوزن دوزی شده، ترند ترین لباس عید امسال!

پارچه های مخمل سوزن دوزی یکی از پارچه‌های پرطرفدار است که معمولا در بهار استفاده می شود و جلوه بسیار زیبا و شیک دارد که در انواع مدل ها می توانید آن را بدوزید.

در ادامه این مطلب چند مدل های لباس با پارچه مخمل سوزن دوزی شده را قرار داده ایم؛ با ما همراه باشید:لباس مخمل سوزن دوزی شده

پارچه مخمل سوزن دوزی شده:

برای این نوع پارچه، مخمل خاصی در نظر گرفته نمی شود. بیشترین تمرکز روی قسمت سوزن دوزی پارچه است که باید با دقت انجام شود و طرح ها را به خوبی و با ظرافت نشان دهد.

این پارچه گران قیمت بسیار اصیل است و طرح و رنگ آن و ضخامت پارچه برای بهار مناسب است و شما می توانید یک تیپ و استایل خاص داشته باشید.

1_کت های مخمل سوزن دوزی شده:

این مدل کت ها و مانتو ها از طرح های دیگه بسیار پرطرفدارترند و مناسب افراد جوان هستند. این پارچه‌ها در انواع رنگ و طرح موجود هستند و شما می توانید در مدل های مختلف آن را بدوزید یا تهیه کنید.مانتو بلند مخمل سوزن دوزی شده

2_مانتوهای بلند مخمل:

این مدل از مانتو ها قد یلندتری نسبت به مدل های دیگه دارند ولی طرفداران خاص خود دارند و می توانید با شال و کفش های مناسب یک استایل زیبا ایجاد کنید.مخمل سوزن دوزی شده

3_وست، پرطرفدارترین مدل از پارچه مخمل دوزی:

مدل وست بسیار پر طرفدار است و از زمان های دور از این مدل استفاده میشده است. و برای تمامی سنین مناسب است. شما می توانید آن را در اندازه های کوتاه و بلند نیز تهیه کنید.

4_کت کوتاه سوزن دوزی شده:

این مدل کت و پارچه بسیار ظاهر شیک و مدرن و در عین حال اصیل را برای شما ایجاد می کند. استفاده از شلوار جین یا پارچه ای یا دامن می تواند کامل کننده استایل شما باشد.

5_لباس بلند زنانه:

این مدل لباس که دارای دامن پر چین است و می تواند بدون آستین یا با آستین باشد، یک استایل هنری محسوب میشود و شما می توانید با پوشیدن آن بدرخشید و متفاوت باشید.

سخن آخر

لباس های مخمل سوزن دوزی شده یکی از لباس های ترند و اصیل هستند که برازنده هر خانم ایرانی هستند. این پارچه در رنگ و طرح ها ی مختلف موجود است . و شما به راحتی می توانید مدل های مورد نظرتان را روی آن پیاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا